شماره ۱۲۸۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
دریچه

  به همت سازمان جوانان هلال احمر در مناطق زلزله غرب کشور صورت گرفت
اهدای کتاب به کنکوری‌ها

با تقاضای جوانان سرپل ذهاب که کتاب‌های خود را در زلزله از دست داده بودند، تیم سحر استان هرمزگان در اقدامی پسندیده کتاب‌ها را تهیه كرده و در اختیار دانش‌آموزانی که آزمون کنکور دارند، قرار داد. معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان هرمزگان اظهار کرد: تیم حمایت‌های روانی، اجتماعی و فرهنگی «سحر» امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان که در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه در حال فعالیت است با انجام ارزیابی‌های میدانی در حال برطرف‌کردن مشکلات آن منطقه به‌ویژه درحوزه جوانان است.
سحر رفیعی‌بندری اضافه کرد: در ارزیابی و بررسی‌های لازم توسط جوانان هلال‌احمر این استان در منطقه متوجه شدیم که برخی از جوانان سرپل ذهاب که کنکوری هستند بر اثر تخریب منازل کتاب‌های خود را از دست دادند. وی خاطرنشان کرد: سپس تیم «سحر» معاونت امور هلال احمر استان هرمزگان در کمتر از ۲۴ساعت با پیگیری‌های لازم موفق به تهیه کتاب و توزیع در بین جوانان شد.  

در روز جهانی پیشگیری از ایدز برگزار شد
دوره آموزشی شفاف‌سازی و افزایش پیشگیری ایدز

شهروند|  امور جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین  به مناسبت یکم دسامبر، سالروز جهانی پیشگیری از ایدز، امور جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین دوره آموزش پیشگیری از ایدز برای جوانان و داوطلبان این جمعیت را با شعار‌ سال ۲۰۱۷، «افزایش اثربخشی از طریق شفاف‌سازی، پاسخگویی و مشارکت عمومی» برگزار کرد. در ابتدای این دوره، حمیدرضا کرمانشاهی رئیس جمعیت هلال‌احمر ورامین با بیان اهمیت پیشگیری و ‌آموزش گفت: وجود بیماری‌های عصر جدید با توجه به مسائل سیاسی و فرهنگی سرعت بیشتری برای انتشار دارند که باید با آموزش در سطح جامعه از انتشار و‌ همه‌گیری آن جلوگیری کرد. صحبت‌ها و‌ آموزش‌ها باید شفاف باشد تا ابعاد مختلف این بیماری آشکار شود تا بتوانیم موثر‌تر عمل کنیم. در این دوره آموزشی، مباحث در بخش‌های تاریخچه بیماری، مکانیزم، راه‌های انتقال و پیشگیری و آمارهایی درخصوص بیماری ارایه شد. 


تعداد بازدید :  341