شماره ۱۲۶۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

اجرای توییت ۲۸۰ کاراکتری توئیتر

ایسنا| پس از گزارش‌هایی مبنی بر اجرای آزمایشی افزایش تعداد کاراکترهای قابل انتشار در توییتر، هم‌اکنون این شبکه اجتماعی اعلام کرده که این امکان را برای همه کاربران فراهم کرده است.
تقریبا یک ماه پیش بود که گزارش‌هایی مبنی بر اجرای آزمایشی افزایش تعداد کاراکترهای قابل انتشار در هر توییت از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر منتشر شد. البته این اجرای آزمایشی تنها برای شمار محدودی از کاربران قابل دسترسی و استفاده بود و پس از آن‌که این طرح با استقبال کاربران این شبکه اجتماعی و موفقیت مواجه شد، هم اکنون توییتر اعلام کرده است که از این پس همه کاربران قادر خواهند بود پیام‌ها و توییت‌های خود را تا مرز ۲۸۰ کاراکتر نوشته و منتشر کنند.

آیفون X 6.5‌ میلیون تومان شد
فارس| علیرغم کاهش قیمت چند میلیونی آیفون X در نخستین محموله قانونی مردم نسبت به قیمت‌های اولیه چند ده میلیونی این محصول، خریداران زیاد عجله نکنند زیرا قیمت فروش فعلی 1.5‌میلیون تومان بالاتر از قیمت تمام شده است و جای کاهش قیمت وجود دارد.
واردات قانونی جدیدترین گوشی اپل با نام آیفون 10 یا آیفون X طی دو روز گذشته وارد بازار شده است. اما اولین نمونه‌های رسیده به بازار با قیمت شرکت اپل برای عرضه در بازارهای جهانی بسیار متفاوت بود و تا 24‌میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شد. اما درحال حاضر قیمت این محصول در نسخه‌ 64 گیگابایتی حدود 6.5‌میلیون تومان و نسخه 256 گیگابایتی حدود 7.5‌میلیون تومان است.

حملات سایبری به موسسات خیریه

ایسنا| طبق گزارش‌های منتشر شده، شمار زیادی از موسسات خیریه در جهان، در مقابل تهدیدها و خطرات حملات سایبری آمادگی کافی را ندارند و در معرض آسیب‌های ناشی از آن قرار دارند.
از آن‌جا که موسسات خیریه جزو شرکت‌های بزرگ مالی محسوب نمی‌شوند و سرمایه‌های هنگفتی نیز در اختیار ندارند، معمولا متخصصان شبکه و امنیت اطلاعات زبده‌ای را استخدام نمی‌کنند و به‌طورکلی در مقایسه با بانک‌ها و سایر شرکت‌های بزرگ، در امر امنیت سایبری وب‌سایت‌های خود سهل‌انگاری بیشتری می‌کنند. از این رو، به مراتب بسیار بیشتر از سایر شرکت‌ها در معرض حملات سایبری و هک شدن قرار می‌گیرند.


تعداد بازدید :  222