شماره ۱۲۶۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پرداخت حق پخش ایران- پاناما از سوی صداوسیما| سازمان صداوسیما حق پخش تلویزیونی دیدار ایران و پاناما را به فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است. هدایت ممبینی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون در این‌خصوص عنوان کرد: «خیلی خوشحالیم پس از جلسات متعدد با صداوسیما در مسیری قرار گرفتیم که حق پخش تلویزیونی برای نخستین‌بار در بازی ایران و پاناما اعمال شود. بالاخره تلویزیون حق پخش داد و این اتفاق مبارکی است. با توجه به این‌که تبلیغات محیطی بازی هم در اختیار فدراسیون فوتبال بود و در این بازی بازاریابی خوبی هم برای جذب اسپانسر انجام داده بودیم، توانستیم از این مسابقه درآمدزایی کنیم.»
سایپا، نخستین فینالیست جام شهدا| دیدار تیم‌های سایپا و پارس‌جنوبی جم در چارچوب جام شهدا با برتری 3 بر 2 شاگردان علی دایی به پایان رسید. در این دیدار حامد شیری (دقیقه 25) از روی نقطه پنالتی، علی شجاعی (دقیقه31) و محمد سلیمانی(دقیقه76) برای سایپا گلزنی کردند و گل‌های پارس‌جنوبی را ابراهیم صالحی (دقیقه65) و ارسلان مطهری(دقیقه 90) از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. براین اساس سایپا به فینال تورنمنت چهارجانبه جام شهدا رسید و در بازی نهایی با برنده دیدار تراکتورسازی و پدیده که امروز برگزار می‌شود، مصاف می‌دهد.
شکست ژاپن مقابل برزیل| روز گذشته در آسیا چند بازی دوستانه برگزار شد که در مهمترین دیدار ژاپن میزبان برزیل بود و سه بر یک مغلوب حریف قدرتمندش شد. در این دیدار نیمار، مارسلو و گابریل ژسوس برای برزیل گلزنی کردند و چشم‌بادامی‌ها در نیمه‌دوم توانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند. همچنین کره‌جنوبی مقابل کلمبیا قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در دیگر بازی چین برابر صربستان قرار گرفت و با دو گل مغلوب مهمانش شد.
ادامه اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان| بازیکنان استقلال خوزستان از روز دوشنبه هفته گذشته دست به اعتصاب زدند و در تمرینات حضور نیافتند. در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با انجام مصاحبه‌ای ضمن اعتراض به رفتار بازیکنان این تیم اعلام کردند هر کسی که از روز جمعه در تمرینات حاضر نشود با جریمه باشگاه روبه‌رو خواهد شد. با وجود این‌که روز گذشته عبدالنبی شولی، سرپرست باشگاه و یعقوب پیری قائم‌مقام استقلال خوزستان در محل تمرین حضور یافتند، بازیکنان استقلال خوزستان باز هم راضی به انجام تمرین نشدند و به اعتصاب خود ادامه دادند.


تعداد بازدید :  334