شماره ۱۲۶۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

اعتراف مسی به ماجرای بازگشت به تیم‌ملی آرژانتین| مسی پس از چند ماه در مورد بازگشتش به تیم‌ملی اعتراف کرد. لیونل مسی در برنامه De Fútbol se habla así درباره خداحافظی و سپس بازگشتش به تیم‌ملی آرژانتین گفت: «زمانی که ناراحت بودم، چنین تصمیمی گرفتم و خجالت می‌کشیدم دوباره اعلام کنم به تیم‌ملی بازمی‌گردم. ادگاردو بائوسا (سرمربی پیشین آرژانتین) و هم‌تیمی‌هایم همه چیز را برای من آسان کردند تا بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای به تیم بازگردم.»
پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب کوتینیو| فیلیپ کوتینیو، بازیکنی است که در تابستان سخت مورد توجه بارسلونا بود اما هر سه پیشنهاد آبی اناری‌ها برای جذب این بازیکن برزیلی رد شد. روزنامه اسپورت اسپانیا تأکید کرد که ارنستو والورده سرمربی بارسلونا به جذب کوتینیو اصرار دارد و از سران باشگاه خواسته تا زمینه جذب این بازیکن را مهیا کنند. به نوشته ‌اسپورت پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب کوتینیو در زمستان 120‌میلیون یورو است. این‌ درحالی است که لیورپول رقم فروش این بازیکن را 150‌میلیون یورو اعلام کرده است.
راموس می‌خواهد نیمار راهی مادرید شود| سرجیو راموس اعلام کرد؛ دوست دارد نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که سال‌ها در بارسلونا توپ زد،‌ به این تیم ملحق شود. به دنبال شایعات اخیر درباره احتمال حضور نیمار در مادرید کاپیتان رئال‌‌مادرید درمصاحبه‌ای گفت: «نیمار بازیکنی بزرگ و بااستعداد است و دوست دارم پیراهن رئال را بر تن کند. اگر نیمار از بارسلونا راهی رئال می‌شد، جنجال زیادی به وجود می‌آمد اما او الان از پاری سن ژرمن راحت‌تر می‌تواند راهی رئال شود. راه برای پیوستن نیمار به رئال باز است و از او استقبال خواهیم کرد»
پیوستن قطعی آردا توران به گالاتاسرای| با اعلام رسمی مطبوعات ترکیه، آردا توران که در‌ سال 2015 از اتلتیکومادرید به بارسا پیوست و این فصل هنوز فرصت بازی برای بارسلونا را پیدا نکرده، بالاخره تصمیم نهایی خود برای جدایی از نیوکمپ را گرفته است. او طبق توافق گالاتاسرای و بارسلونا در ازای دریافت 1.5‌میلیون یورو تا پایان فصل به‌طور قرضی راهی گالاتاسرای می‌شود و در پایان فصل در صورت توافق طرفین این قرارداد می‌تواند شکل رسمی به خود بگیرد.

 


تعداد بازدید :  248