شماره ۱۲۶۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
عشق را با دقت از پستوی خانه برون باید کرد!

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي طنزنویس [email protected]
وزیر علوم در یکی از ابتدایی‌ترین اظهاراتش پس از انتصاب به‌عنوان وزیر فرمودند؛ «با دقت عاشق شوید»

یک دانشجوی ساکن خوابگاه: گرسنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره.
مرد مجرد 50ساله: نتیجه سال‌ها دقت منم من!
یک سینماگر: گویا الان وقتشه «نوبت عاشقی» مرا بعد از سال‌ها اکران کنید.
احمد شاملو: پس تئوری «عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد» چی شد؟ ور افتاد؟
یک دانشجو: جناب وزیر اجازه؟ ما سر کلاس استاد نداریم. اگر از موضوع عشق فارغ شدید، برای ما هم یک استاد مناسب پیدا کنید. لطفا.
یک دختر دانشجو: ما حق ورود به این موضوع را داریم یا این هم مثل ورود به ورزشگاه‌ها فقط مختص آقایان است؟
کمیته فرهنگی دانشگاه: دستورالعمل «مدیریت کلان عشق» برای دانشجویان در هشتصد و بیست و سه ماده تبیین و صادر شد.
1- هر دانشجو باید قبل از اقدام به عاشقی با ثبت‌نام در سامانه asheghidaneshjooii.ir
مشخصات خود را وارد و کد رهگیری دریافت نماید.
2- دانشجو موظف است پس از ثبت‌نام، کد رهگیری خود را به نهادهای ذیربط تحویل و فرم استعلام تکمیل شده ممهور به مجوز تأیید را از الف. حراست دانشگاه ب. واحد فرهنگی پ. انجمن اسلامی دانشگاه، پیوست مدارک نماید.
3- هر دانشجو مجاز است فقط یک‌بار عاشق شود. در صورت رد درخواست، پذیرش بعدی بعد از سه‌سال ثبت خواهد شد.
4- دانشجو مکلف است قبل از عاشقی با واحد مالی تسویه‌حساب نماید یا از میزان بدهی‌های خود مطلع شود. درخواست عاشقی دانشجویانی که بدهی بالا دارند، رد خواهد شد.
5- دانشجویان دارای ژن خوب می‌توانند با تحویل ضمانتنامه پدری نسبت به قسط‌بندی بدهی و ثبت عاشقی اقدام نمایند.
6- جواز عاشقی برای دانشجویانی که عضو کتابخانه بوده و کتاب‌های داستان و شعر به امانت گرفته‌اند، صادر نمی‌شود. اینها قبل از مجوز دانشگاه خودسرانه نسبت به کسب احساسات اقدام کرده‌اند.
7- دانشجویی که مجوز دقت عاشقی‌اش صادر می‌شود، می‌بایست معرفی‌نامه خود را به سلف دانشگاه تحویل تا از صبح روز بعد تنها از رژیم غذایی مخصوص عشاق (که در تهیه آن از مواد کاهش‌دهنده امیال استفاده شده است) استفاده نمایند.
8-هر دانشجوی عاشق حداکثر می‌تواند نام سه‌نفر را به‌عنوان گزینه‌های عشقی در سامانه درج نماید. بدیهی است درصورتی که پیش از ثبت اسامی نفرات مورد نظر دانشجو نام آنها توسط همکلاسی دیگری ثبت شده باشد، دانشجو می‌بایست نفر جایگزینی را معرفی نماید یا از حق خود بگذرد.
9- دانشجو می‌بایست برای هر نفر معرفی‌شده مبلغ پانصد‌هزار ریال به حساب دانشگاه واریز نماید. این روش خیلی از مدعیان عاشقی را از همان میدان اول به در خواهد کرد.
10- هر دانشجو پس از ثبت‌نام باید در کلیپی به کاندیداهایی که معرفی کرده، بگوید: از این به بعد همه هزینه‌هات با منه. این موضوع باعث خواهد شد دانشگاه از پشتیبانی مالی گزینه‌ها اطمینان کسب کند.
دانشگاه تضمین می‌نماید جهت گواهی کیفیت در دقت‌ورزی به موضوع انتخاب عشق، از تجربیات گرانقدر بهترین متخصصان کنترل کیفیت در تولید خودروی پراید استفاده نماید. 


تعداد بازدید :  345