شماره ۱۲۶۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
ذره‌بين

ابوالفضل دو ساله در کما
ایسنا| کودک دو ساله‌ای به نام ابوالفضل که مورد آزار و اذیت ناپدری‌اش قرار گرفته بود، در بخش ‌آی‌سی‌یو بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان همچنان بستری است. ابوالفضل دوساله با مادرش در چادری در ترمینال رفسنجان به تنهایی زندگی می‌کردند، اما پس از گذشت مدتی مادر این کودک با مردی که به گفته‌ مادرش از روی کارت ایتام با او آشنا شده بود، ازدواج موقت کرد. این مرد معتاد به شیشه که در ظاهری خیرخواهانه وارد زندگی آنها شده بود بعد از مدتی ابوالفضل و مادرش را کتک زده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. به‌طوری که آثار سوزاندن با سیگار و جای تیغ بر گردن او وجود دارد. در اوایل هفته جاری بر اثر ضربه سنگینی که توسط ناپدری به سر ابوالفضل وارد شد، او در حالت نیمه‌بیهوشی روانه بیمارستان شد، به‌گونه‌ای که پزشکان امید بسیار کمی به بهبود ابوالفضل دارند.

کشف قاچاق اتوبوسی طلا توسط ماموران گمرک
شهروند| ماموران گمرک در بازرسی از اتوبوس‌های ورودی از ترکیه در مرز بازرگان موفق شدند مقدار 2 کیلو و 215 کیلوگرم طلای ساخته شده را از داخل یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند. این مقدار طلای کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در قسمت صندلی شاگرد جاسازی شده بود که ماموران گمرک با هوشیاری به محل اختفای این طلاها پی بردند و در بازرسی‌های بیشتر موفق ‌شدند مقدار 2کیلو و 215 گرم طلای ساخته شده را کشف کنند. ماموران گمرک در بررسی بیشتر از این اتوبوس دارو و مشروبات الکلی جاسازی شده نیز در زیر صندلی‌ها کشف کردند. این کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی ارسال شد.

مسمومیت 56 روستایی دلیجان
شهروند| پنجاه‌وشش نفر از اهالی یک روستا در دلیجان به علت مصرف غذای فاسد مسموم شدند. ساعت 21شامگاه پنجشنبه مسمومیت تعدادی از اهالی یک روستا در دلیجان به اورژانس اعلام شد. بلافاصله چند دستگاه آمبولانس به روستای مزوج اعزام شد. بررسی‌های اولیه نشان داد اهالی به علت مصرف غذای نذری مسموم شده‌اند. در مجموع 56 نفر از اهالی روستا به بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان منتقل و تمامی آنها پس از درمان مرخص شدند.

رعدوبرق جان مرد چوپان را گرفت
وقوع رعدوبرق در ارتفاعات شهرستان میاندوآب جان یک چوپان را گرفت و دو گوسفند گله‌اش نیز تلف شدند.
لندنیان، رئیس آتش‌نشانی میاندوآب گفت: این سانحه در ارتفاعات روستای سیستک علیا از توابع بخش مرکزی میاندوآب رخ داده که بر اثر برخورد صاعقه به چوپان و گله گوسفندان، چوپان جان خود را از دست داد و دو رأس از گوسفندان نیز تلف شدند. او گفت: با اطلاع سازمان آتش‌نشانی میاندوآب و اعزام سریع آمبولانس به محل حادثه جسد متوفی به سردخانه
منتقل شد.

پیدا شدن ۲ گمشده در جنگل‌های ساری
ایسنا| دو نفر که در جنگل‌های ولیک‌بن ساری گم شده بودند، روز جمعه پیدا شدند. با تماس مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان مبنی بر مفقودشدن ۲مرد در جنگل ولیک‌بن این شهرستان، امدادگران پایگاه شهید داداشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند. گروه‌های امدادی پس از سه ساعت جست‌وجو افراد گمشده را که ۲ مرد بودند در منطقه پیدا کردند و به منطقه امن انتقال دادند.

 


تعداد بازدید :  387