شماره ۳۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   رفع ابهام اکثر صنایع| امیر‌حمزه مالمیر معاون نظارت بر ناشران شرکت بورس با تأکید بر این‌که ارایه صورت‌های مالی، برگزاری مجامع و گزارش عملکرد شرکت‌ها موجب شده تا سهامداران با تامل و اطلاعات بهتری تصمیم‌گیری کنند، گفت: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. وی اظهار داشت: در این بین مجامع شرکت‌های پالایشی با توجه به برخی ابهامات برگزار نشده که امیدواریم با تکمیل صورت‌ مالی مجامع این شرکت‌ها نیز برگزار شود.
 
   عدم ارتباط وام 80میلیونی مسکن با فرابورس| امیر ‌هامونی مدیرعامل فرابورس ایران با تأکید بر این‌که تقاضا در بخش تسهیلات مسکن واقعی است، تقویت بخش عرضه را به‌عنوان مهم‌ترین راهکار فرابورس و بانک مسکن برای ایجاد تعادل در بازار اوراق تسهیلات مسکن عنوان کرد. وی افزود:  وام‌هایی که اخیرا بیان شده قرار است تا 80‌میلیون در بخش مسکن ارایه ‌شود، اصلا ربطی به اوراق تسهیلات مسکن ندارد و این اخبار مربوط به طرح جدیدی با عنوان صندوق پس‌انداز خرید مسکن است.   

   بازگشت دوباره اعتماد| بهروز زندی‌فر کارشناس بازار سرمایه گفت:  آنچه که در هفته‌های اخیر شاهد بودیم بازگشت دوباره اعتماد به بازار سرمایه بود. او افزود:  در ماه‌های پایانی ‌سال گذشته و متاسفانه حتی تا ماه‌های ابتدایی‌ سال جاری پاشنه آشیل افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و کیفی‌سازی پالایشگاه‌ها با برخی از اظهارنظرها مبنی بر رشد قیمت‌ها در بورس شدت گرفت.  

 


تعداد بازدید :  160