شماره ۱۲۵۵ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

نخستین پیروزی دختران بسکتبالیست پس از 37 سال|  تیم‌ملی بسکتبال دختران ایران پس از غیبت 37ساله در رویداد‌های بین‌المللی روز گذشته در نخستین تجربه خود در مسابقات سطح B زیر 16‌سال قهرمانی آسیا مقابل نپال پیروز شد. ملی پوشان در کوارتر نخست 23 بر 10 کوارتر دوم 22 بر 4کوارتر سوم 23 بر 8 کوارتر چهارم 21 بر 10 و در مجموع 89 بر 32پیروز شدند. تیم ایران امروز در دومین دیدار خود به مصاف هند می‌رود. سریلانکا، هند و نپال حریفان دختران بسکتبالیست ایران هستند که الهه دارستانی به‌عنوان سرمربی در کنار پوران عباسی (مربی) و فریناز طائرپور (سرپرست) هدایت تیم را برعهده دارند.
تبریک کی‌روش به اعضای تیم‌ملی نوجوانان|  به دنبال موفقیت تیم‌ملی نوجوانان در رقابت‌های جام‌جهانی 2017 هند، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در آخرین پست خود در صفحه رسمی‌اش به اعضای این تیم تبریک گفت. کی‌روش با ستایش عملکرد تیم‌ملی زیر 17‌سال ایران نوشت: «اکنون زمان آن است که تیم‌ملی زیر هفده‌سال را به‌خاطر نمایش فوق‌العاده شان مورد ستایش قرار دهیم، تبریک به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی، بازیکنان جوان ایرانی کیفیت و آینده بی‌نظیرخودشان را نشان دادند. سرمربی این تیم عباس چمنیان با کار بی‌نظیر خود باعث این اتفاق و پیشرفتشان شد.»
جنجال در تمرین خونه‌به خونه، احتمال جدایی نکونام|  در شرایطی که قرار بود تمرین روز گذشته خونه‌به‌خونه پشت درهای بسته برگزار شود، در ابتدای تمرین سرپرست خونه‌به‌خونه درحال مذاکره با نکونام برای دریافت مجوز حضور لیدرها در محل تمرین بود که ناگهان لیدرهای این باشگاه وارد محل تمرین شدند. در شرایطی که جلسه فنی در داخل رختکن درحال برگزاری بود، حضور لیدرها با اعتراض و فحاشی به مجتبی رمضانی و روح‌الله باقری بازیکن خونه به خونه همراه شد تا جو رختکن این تیم متشنج شود. دامنه این درگیری‌ها به مهدی‌هاشمی نسب کشیده شد و بعد از درگیری‌ها و چاقوکشی از سوی لیدر‌ها در محل تمرین بازیکنان و اعضای کادرفنی محل تمرین را نیمه‌کاره رها کردند. همین موضوع شایعه استعفای نکونام از سرمربیگری تیم را به وجود آورد که البته مالک باشگاه این شایعات را تکذیب کرد.
نورافکن، دربی را از دست داد|  امید نورافکن که امید زیادی داشت در بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود، در یکی از تمرین‌های این تیم مصدوم شد و بازی با نساجی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی را از دست داد اما پیش‌بینی می‌شد این بازیکن بتواند در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس بازی کند که این اتفاق نخواهد افتاد.


تعداد بازدید :  233