شماره ۱۲۵۵ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
همسر آتوسا عباسی با رئیس فدراسیون دیدار کرد
پایان جنجال دوچرخه‌سوارِ دستفروش

شهروند| جنجال چند روزه بر سر دستفروشی قهرمان سابق دوچرخه‌سواری درنهایت پس از دیدار رئیس فدراسیون با همسر آتوسا عباسی ختم به خیر شد و احتمالا از این پس دیگر شاهد مصاحبه‌ای از سوی این قهرمان یا همسرش نخواهیم بود.
شروع ماجرا
چند روز قبل بود که انتشار عکسی از دستفروشی آتوسا عباسی قهرمان سابق دوچرخه‌سواری ایران در کانال‌های تلگرامی دست به دست و تقریبا همه‌گیر شد. همسر این قهرمان نیز در گفت‌وگویی به موضوع دستفروشی دامن زد و از مشکلات زندگی‌اش گفت. جنجالی‌شدن موضوع واکنش فدراسیون را در پی داشت. قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در اطلاعیه‌ای به این موضوع اشاره کرد که همسر آتوسا عباسی به واسطه محرومیت 4ساله‌اش اقدام به جوسازی و اخبار دروغ کرده است. این قصه ادامه پیدا کرد تا این‌که دیروز در دیدار قمری با همسر آتوسا عباسی همه چیز ختم به خیر شد.
جلسه‌ آشتی‌کنان
پس از حرف و حدیث‌هایی که درخصوص مشکلات شخصی خانم آتوسا عباسی ورزشکار سابق تیم‌ملی در رسانه‌ها به وجود آمد، روز گذشته خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری طی جلسه‌ای با روح‌الله احمدی همسر آتوسا عباسی مشکلات وی را از نزدیک جویا و در جهت رفع مشکلات زندگی وی قول مساعد دادند. رئیس فدراسیون قول دادند تا مجوز باشگاهداری آتوسا عباسی را صادر و مشکلات وی را جهت ادامه کار در دوچرخه‌سواری مرتفع سازند. روح‌الله احمدی پس از این جلسه گفت: «دوست نداشتیم این مسائل رسانه‌ای شود و آبروی خودم و فدراسیون دوچرخه‌سواری برود. من جزو جامعه دوچرخه‌سواری هستم و خوشحالم که رئیس فدراسیون قول دادند مشکلات را برطرف سازند.»

 


تعداد بازدید :  330