شماره ۴۱۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان
صفحه را ببند
3 امتیاز با ارزش برای پرسپولیس
توقف استقلال مقابل صبا

شهروند| رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه آغاز شد که در دیدار مهم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر پیکان را شکست داد. پرسپولیس با ترکیب مکانی، بنگر، خانزاده، نورمحمدی، نوری،‌ رضا حقیقی، عالیشاه، نوروزی (86- زاهدی)، میثم حسینی، اومانیا و صادقیان (67- طارمی) به میدان رفت. نیمه اول این مسابقه کاملا آرام و بدون جذابیت دنبال شد اما در نیمه دوم دو تیم توانستند موقعیت‌هایی را روی دروازه‌ها خلق کنند که درنهایت پرسپولیس با گل دقیقه 75 روی فرار و سانتر زیبای عالیشاه و با ضربه سر نوری به گل رسید و توانست این گل را تا پایان حفظ کند. حمید درخشان در پایان این مسابقه عنوان کرد: «در نیمه اول خوب نبودیم. در نیمه دوم آن چیزی که خواسته بودیم را بازیکنان انجام دادند و دیدید که بازی شناور و خوبی را به نمایش گذاشتند. داور با بی‌دقتی دو پنالتی ما را نگرفت.»
دیروز نیز استقلال و صبای قم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. استقلال با ترکیب فروزان، مگویان، خرسندنیا (45- تیموریان)، صادقی، حیدری، فخرالدینی (58-رمضانی)، ابراهیمی، کریمی، کرار، قاضی و شهباززاده مقابل شاگردان مرفاوی قرار گرفت. در نیمه اول این مسابقه دو تیم شرایط برابری داشتند و نتوانستند زیاد به دروازه‌ها نزدیک شوند. در نیمه دوم با حضور تیموریان در زمین خط‌هافبک استقلال جان گرفت و موقعیت‌هایی ایجاد شد که درنهایت در دقیقه 72 سجاد شهباززاده با اشتباه مدافع صبا موفق شد دروازه این تیم را باز کند اما در دقیقه 78 بازی ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه با شوتی سرکش یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی با تساوی یک - یک تمام شود. امیر قلعه‌نوعی در پایان این بازی اظهار داشت: «بچه‌های ما کمی خسته بودند و در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گلی خوردیم که به ندرت زده می‌شود.»
نتایج سایر بازی‌ها
فولاد 1- ملوان صفر، نفت تهران 1- پدیده صفر، سپاهان 3- استقلال خوزستان 2، سایپا 1- راه‌آهن 2، گسترش‌فولاد 1- تراکتورسازی 3 و نفت مسجدسلیمان 1- ذوب‌آهن 1

 


تعداد بازدید :  118