شماره ۴۱۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان
صفحه را ببند
ذره‌بین

سرقت‌های مسلحانه ۳ مامور قلابی با لباس نظامی
3 عضو باند سارقان مسلح مامورنما به آخر خط رسیدند. به‌دنبال وقوع یک سرقت مسلحانه با لباس نظامی از یک کارگاه در یکی از روستا‌های اطراف شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. ماموران با تشکیل چند اکیپ ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند که با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را با یک تویوتا وانت دستگیر کردند.  این مرد در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت از یک کارگاه با همدستی 2نفر دیگر اعتراف کرد که بلافاصله متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند. ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان به یک موتورسیکلت سرقتی، یک چکش‌برقی، یک شمشیر، ۵۰متر کابل برق و 2عدد پنجره جا کولری برخورد کردند. تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سرقت 102 کبوتر با بستن دست و پای نگهبان
5 دزد که 102 کبوتر را از باغی در ملارد به سرقت برده بودند، در عملیات پلیسی به دام افتادند.
وقتی مردی در کلانتری صفادشت شکایتی مطرح کرد که نشان می‌داد 5 مرد وارد باغش شده‌اند و با بستن دست و پای نگهبان باغ سرقت خود را کلید زده‌اند، بلافاصله مأموران نسبت به پیگیری پرونده اقدام کردند.
با استفاده از اطلاعات نگهبان باغ، چهره فرضی متهمان ترسیم شد. چند مظنون وارد لیست پلیس شدند که با سرعت عمل مأموران، 5 سارق در محل سکونت خود دستگیر شدند.
رئیس پلیس ملارد با اعلام دستگیری هر ۵ نفر عضو این باند به باشگاه خبرنگاران گفت: بخشی از اموال سرقتی شامل ۱۲‌میلیون ریال پول و 102 قطعه کبوتر در منزل متهمان کشف شد.
پرونده به همراه شاکیان به منظور بررسی وضع متهمان از انجام سرقت‌های احتمالی و سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد.


تعداد بازدید :  143