شماره ۴۱۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان
صفحه را ببند
شکلات مسموم شگرد آقای سابقه‌دار

شهروند| مرد سابقه‌دار با بیهوشی مسافران بین‌شهری سناریوی سرقت‌های خود را کلید می‌زد. این تبهکار که از‌ سال 76 تاکنون 12بار سابقه دستگیری به اتهام جرایم مختلف را دارد به اتهام مسموم کردن طعمه‌های خود دستگیر شد.
10خردادماه جوان دانشجویی به کلانتری 208 ترمینال جنوب مراجعه کرد و به مأموران گفت: در کمربندی قم سوار یک اتوبوس بین‌شهری شدم که از بیرجند به تهران می‌رفت؛ پس از سوار شدن، مرد میانسالی به‌عنوان مسافر در کنارم نشست؛ او پس از دقایقی شروع به صحبت کرد و یک شکلات به من داد؛ شکلات را خوردم اما پس از دقایقی کوتاه دچار سرگیجه شدیدی شدم و بی‌هوش شدم. زمانی‌که به هوش آمدم، متوجه شدم 3روز است در بیمارستان هستم؛ آن زمان بود که فهمیدم تمامی وسایل شامل یک لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، مدارک شناسایی و همه پول‌هایم سرقت شده است.
با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی مرد تبهکاری شدند که 12سابقه دستگیری داشت. محمد 42ساله مرد سارقی بود که از‌ سال 76 تاکنون، بارها به اتهام جرایم مختلف سرقت، قاچاق موادمخدر، سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو، قاچاق مشروبات الکلی دستگیر شده است.
وقتی مخفیگاه متهم در منطقه پیروزی شناسایی شد، وی در دام ماموران افتاد.
سرهنگ کارآگاه داوودفرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه، با اعلام این خبر گفت: «به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم، بازپرس پرونده با درخواست انتشار بدون پوشش تصویر این مرد از کسانی که موفق به شناسایی وی شدند، خواست تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان شهدای پانزدهم خرداد مراجعه کنند.»


تعداد بازدید :  121