شماره ۴۱۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان
صفحه را ببند
پيام شهروند

 از ماست كه بر ماست، آن هم ماست پالم‌دار
شهروند: بدون پالم هم از ماست که بر ماست!
 نه فقط روزنامه شما كه هر رسانه چاپي و آنلاين خبري را كه مي‌خوانم هر روز نااميدتر مي‌شوم. محض رضاي خدا يك اتفاق خوب هم در اين مملكت نمي‌افتد كه درباره‌اش بنويسيد؟ يا اسيدپاشي يا خمير مرغ يا اختلاس يا آمار بالاي طلاق يا رنج مردم از بيماري‌هاي روحي يا بنزين آلوده توليد داخل يا تورم يا بيكاري یا ... كاري مي‌كنيد اصلا روزنامه نخوانيم...
شهروند: برخی اخبار جنبه هشدار دارد که باید به آنها پرداخت تا جامعه آگاه شود ولی درباره اختلاس و نظایر آن اتفاقا اگر فضایی فراهم شود تا رسانه‌ها به‌عنوان چشم ناظر جامعه آزادانه به این تخلفات بپردازند، می‌تواند در کنترل مفاسد اقتصادی موثر باشد.
 خواستم از اين طريق از مثلا مسئولان شهرداري تشكر كنم كه براي دريافت اجاره‌بهاي يك تابلو تبليغاتي پل عابر پياده را تبديل به تجمع زورگيران و كارتن‌خواب‌ها كرده‌اند. ممنونم. زياده عرضي نيست سلام ما شهروندان را برسانيد به مثلا مسئولان.
شهروند: بله! چشم! می‌رسانیم!
 آنچه مردم را نگران می‌کند، تجربه تلخ همدست‌شدن چوپان با گرگ گله است، می‌گویید نه؟! بفرمایید از پرونده واردات خون‌های آلوده چه خبر؟!
شهروند: سال‌هاست که رسانه‌ها هر از گاهی به این پرونده می‌پردازند ولی راستش همه منتظر دریافت یک پاسخ روشن و قاطع هستیم همچنان!
 این همه هیاهو برای کیفیت بنزین به‌دلیل پنهان کردن مقصر اصلی آلودگی هوا است. خودروسازان با آسودگی تماشاگر این هیاهو هستند و همچنان کجاوه‌های مرگ به مردم می‌فروشند.
شهروند: البته دوست عزیز کیفیت بنزین‌های آلوده با کیفیت خودروهای داخلی دو بحث جداگانه است.
 و آن‌سوتر، «بچه پولدارهای تهران» عکس ساعت‌های مچی گرانقیمت و خانه‌های میلیاردی و خودروهایی که حتی هنرپیشگان ثروتمند غربی سوار نمی‌شوند را در همه‌جا به نمایش می‌گذارند تا نشان دهند ثروت ملی که به همه تعلق دارد، چگونه با رانتخواری و... در دست‌ درصد بسیار اندکی چنان انباشته می‌شود که ثروت بادآورده نیز ارضایشان نمی‌کند و در پی شهرتند. مگر نه این‌که می‌گویند، کاخی بنا نمی‌شود تا کوخ‌هایی تخریب نگردیده باشند؟
شهروند: همین‌طور است. متاسفانه پدیده نوکیسگی چند سالی است در ایران بیداد می‌کند. چه در حوزه سیاست، چه اقتصاد و جامعه!
 درود! به‌نظرم بد نیست درمورد آموزش خدمات داوطلبانه از مدارس شروع کرد و اگر مطالبی در این مورد هم به رشته تحریر درآید اثرات مطلوبی خواهد گذاشت. با تشکر
شهروند: فرمایش‌تان متین است و دقیق.
 مسائل و تفاوت دستمزد کارکنان پیمانی راپوشش دهید لطفا.
شهروند: چشم، حتما.


تعداد بازدید :  134