شماره ۱۲۳۲ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
به افتخاری گفتم خودت می‌توانی از این سرویس بهداشتی استفاده کنی؟
افشاگری به سبک جباری

شهروند| مجتبی جباری سکوت خود را شکست و بالاخره درباره علت اخراج خود از استقلال توسط سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه شفاف‌سازی کرد. جباری به صورت مفصل درباره شرایط استقلال و فوتبال ایران صحبت کرده است. برخی از حرف‌های او را که باعث دلخوری مدیرعامل شده است در زیر می‌خوانید.
 نمی‌شود یک تیم با این قدمت و سابقه زمین تمرین و امکانات نداشته باشد. ما گفتیم درگیر یخ‌ساز هستیم و هنوز یخ قالبی سر تمرین می‌آورند. مشکل سلفون، نایلون و روغن برای ماساژورها داریم. اینها حداقل‌های فوتبالی است و خنده‌دار است که من مطرح می‌کنم. وقتی مطرح شد، اینها خندیدند و فکر می‌کردند تا فردا مهیا می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و این مشکلات تا امروز با استقلال است.
  بعد از سه ‌ماه که از شروع فصل گذشت، هفته قبل به بازیکنان پول دادند. در این مدت بازیکنان در تنگنا بودند و اذیت می‌شدند و به آنها فشار آمد. الان حتی مربی بزرگ دنیا هم بیاید، از بزرگی، هوادار و قدمت می‌گوییم اما اگر بخواهیم باشگاه را نشان بدهیم، هیچی نداریم. زمین تمرین نداریم. شاید یک زمین کرایه کنند اما با یک زمین مگر می‌شود؟
 در جلسه‌ای که افتخاری سر تمرین آمد و درباره پول حرف زدیم، من این صحبت‌ها را به ایشان گفتم. الان هم اگر می‌گویم چون من را از تیم بیرون گذاشتند. مردم باید بدانند خواسته من چی بود و چرا در کنار تیمم نیستم.
 من گفتم دیرتر از این نمی‌شد به تیم پول بدهیم. بازیکنان تازه‌وارد مشکل تهیه غذا داشتند و از بزرگترهای تیم پول می‌گرفتند تا غذا خرید کنند. من گفتم از بعد از جلسه تا به امروز 2-3 ماه نبودید و کنار تیم حضور نداشتید؛ حداقل‌هایی که گفتیم مانند یخ‌ساز و نایلون اصلا فراهم نشد. شما بیاید از سرویس بهداشتی استفاده کنید و ببینید در شأن ما هست؟ من این مشکلات را گفتم و ایشان در نخستین فرصت به جای این‌که مشکلات را برطرف کنند، تلاش کردند تا من را کنار بگذارند تا عمر مدیریت خود را بالا ببرند.
 من به ایشان گفتم این رختکن حتی وسایل سرمایشی مانند کولر و پنکه ندارد و حداقل این است بچه‌ها دفعه بعدی در جلسه با شما عرق نریزند و یک کولری باشد تا شرایط خوب باشد. این شرایط اصلا در شأن انسان نیست.
 در اردوی ارمنستان مدیران با خودشان پول نداشتند و این شرایط خیلی بد بود. خیلی بد است که از بازیکن استقلال می‌پرسند شما چند دلار و یورو دارید؟ از بازیکن استقلال خواستند که پول بدهد و تعدادی از بچه‌ها که پول داشتند، دادند. در سالن غذاخوری را بسته بودند و اجازه نمی‌دادند که از سالن آنالیز استفاده کنیم. قبل از جلسه پول‌ها را بردیم و دادیم تا از امکانات استفاده کنیم.


تعداد بازدید :  737