شماره ۱۲۳۲ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
اتحاد اماراتی‌ها با الهلال علیه پرسپولیس
ابوظبی سه‌شنبه آبی‌پوش می‌شود!

شهروند|  در آستانه بازی حساس مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین 2 تیم از غرب قاره کهن، اماراتی‌ها برای نماینده عربستان سنگ‌تمام گذاشتند.
هشتگ «امارات حامی الهلال است»
در شرایطی تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران، فردا در ابوظبی به مصاف یکدیگر می‌روند که کشور میزبان این مسابقه از نماینده عربستان حمایت ویژه‌ای انجام داده است. برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث این توجیه را در نگاه اول می‌رساند که هیچ‌کدام از 2 تیم حامی ویژه‌ای ندارند اما سعودی‌ها شرایط دیگری را برای میزبانی خود در ابوظبی فراهم کرده‌اند. در این راستا اماراتی‌ها برای حمایت از نماینده سعودی در فضای مجازی هشتگ «امارات از الهلال در آسیا حمایت می‌کند» راه انداخته‌اند تا با تمام وجود از الهلال مقابل پرسپولیس حمایت کنند.
8‌درصد در اختیار پرسپولیسی‌ها
در حالی که در امارات تماشاگران ایرانی زیادی حضور دارند،‌ طبق اعلام الهلال به‌ عنوان میزبان دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فقط 1200سکو از ورزشگاه محمدبن زاید در اختیار هواداران تیم میهمان است. 13‌هزار و 800سکوی دیگر این ورزشگاه 15‌هزار نفری در ابوظبی به هواداران الهلال می‌رسد. این مسأله سهم 8‌درصدی پرسپولیسی‌ها را نشان می‌دهد، در شرایطی که طبق قوانین حداقل باید 10‌درصد ظرفیت ورزشگاه به تیم میهمان برسد. بلیت‌فروشی این مسابقه با اعلام باشگاه الهلال به باشگاه الجزیره امارات منتقل شده و هواداران باید بلیت‌های خود را از این طریق تهیه کنند.
سنگ‌تمام امارات برای عربستان
تمامی همکاری‌های لازم از سوی امارات با نماینده عربستان در روزهای اخیر انجام شده تا هر طور شده الهلال بتواند مقابل نماینده ایران به برتری برسد. در این راستا روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد: «سعود بن ترکی، عضو هیأت‌مدیره باشگاه الهلال برای دوستداران این تیم چند دستگاه اتوبوس تهیه کرده است تا آنها را به صورت رایگان به ابوظبی امارات ببرد و بلیت‌هاي آنها نیز به ‌صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد.» از سوی دیگر عامر عبدالله، گزارشگر مشهور اماراتی به حمایت از الهلال و تحریک اماراتی‌ها برای حضور در ورزشگاه محمد بن زاید پرداخت و گفت: «رأس ساعت 20 (به وقت امارات) همه ما پشتیبان تنها نماینده کشورهای عربی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم. ‌ای الهلال عزت تو عزت ما است. شهر ابوظبی سه‌شنبه به خاطر الهلال آبی‌پوش می‌شود.» با این وضع باید منتظر جو سختی برای پرسپولیس در بازی سه‌شنبه باشیم.


تعداد بازدید :  369