شماره ۱۲۳۲ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
ادای نذر حامد همایون با ام‌المصائب

شهروند| حامد همایون خواننده‌ای که در یکی دو‌ سال اخیر محبوبیت عجیبی به دست آورده است، با اشاره به نذر هر ساله‌اش برای عرض ارادت به امام حسین(ع) قطعه موسیقی المصائب را در فضای مجازی منتشر کرد. این قطعه که آن را سامان امامی تنظیم کرده، بسان قطعه هیهات که آن را نیز مثلث رجب‌پور، همایون و امامی منتشر کرده بودند، مضمونی عاشورایی دارد؛ و به گفته حامد همایون و همکارانش ادای نذر هر ساله موسسه ترانه شرقی برای عرض ارادت به امام حسین(ع) است.
حامد همایون با اشاره به این‌که هدفش از انتشار قطعاتی با مضامین مذهبی اعتقادات شخصی‌شان است، گفت: به نظر من هنرمندی که ممکن است الگوی برخی از جوانان مملکتش باشد باید علاوه بر کارهایی که به ‌طور عام هنری انجام می‌دهد، کارهای مناسبتی هم انجام دهد و من فکر می‌کنم تولید هیهات در‌ سال گذشته و ام‌المصائب در این روزها می‌تواند مخاطبان را در زنده نگه داشتن یاد امام حسین یاری کند. من بر این باورم اگر خوانندگانی که مردم به آنها لطف دارند، تلاش کنند تا چنین آثاری را تولید کنند، قطعا فضای موثر هنری برای زنده نگه داشتن نام و یاد حضرت سیدالشهدا و واقعه عاشورا به وجود می‌آید.
این خواننده موسیقی پاپ اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد حضرت امام حسین(ع) و واقعه کربلا وظیفه همه ماست. ما باید با این کارهای فرهنگی مقابل حمله‌های مداوم فرهنگی بایستیم.


تعداد بازدید :  357