شماره ۱۲۳۲ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

بنزما باز هم تصادف کرد| کریم بنزما برای چندمین‌بار در ماه‌های گذشته در یکی از بزرگراه‌های مادرید تصادف کرد. مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید که این روزها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان زین‌الدین زیدان نیست، در بزرگراه M-13 مادرید سوار بر خودرو آئوری RS6 خود با یک دستگاه نیسان نوت برخورد داشت. ظاهرا این راننده خودرو نیسان بوده که از پشت به خودرو بنزما زده است. در این سانحه هیچ یک از دو راننده صدمه ندیدند اما به خودرو هر دوی آنها آسیب‌‌هایی وارد آمد.
رکورد اخراجی در دربی معروف ترکیه| دربی معروف لیگ فوتبال حرفه‌ای ترکیه بین تیم‌های بشیکتاش و فنرباغچه از نظر دریافت کارت قرمز صاحب رکورد جدیدی شد. خشونت و درگیری‌های بیش از حد در این مسابقه باعث شد داور بازی تصمیم بگیرد 5 بار از کارت قرمز استفاده کند که بر این اساس دو بازیکن از فنرباغچه و سه بازیکن از بشیکتاش اخراج شدند. درحال حاضر این احتمال هم وجود دارد فدراسیون فوتبال ترکیه به درگیری‌های این بازی ورود و تصمیمات جدیدی برای خاطیان اتخاذ کند. گفتنی است؛ فنرباغچه در این بازی جنجالی با نتیجه 2 بر یک برنده شد.
رقم واقعی حقوق نیمار فاش شد| سایت فوتبال لیکس و نشریه اشپیگل آلمان مدعی شده‌اند حقوق واقعی که نیمار از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گیرد، از چیزی که شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند بیشتر است. طبق ادعای این دو منبع، حقوق نیمار با احتساب پاداش‌هایش به مرز 100‌هزار یورو در روز می‌رسد که این رقم در یک ماه به 3‌میلیون و 69‌هزار و 520 یورو می‌رسد که بیش از 4‌هزار یورو در ساعت می‌شود. درواقع او سالیانه حدود 37‌میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.
فدرر و نادال برای نخستین‌بار هم‌تیمی‌ شدند| برای دوستداران نسل فعلی رشته تنیس، مصاف‌های رافائل نادال دارنده 16قهرمانی گرنداسلم و راجر فدرر دارنده 19قهرمانی گرنداسلم، همیشه جذاب‌ترین مسابقه دنیا بوده است. این‌بار اما آنها به شیوه‌ای دیگر از تماشای بازی این دو ستاره تنیس جهان در زمین بازی لذت بردند چون این زوج اسپانیایی - سوییسی را در کنار هم دیدند نه روبه‌روی هم. نادال و فدرر در چارچوب رقابت‌های «لاوِرکاپ» (تورنمنتی سالانه که در سالن، روی‌هاردکورت و میان دو تیم اروپا و جهان برگزار می‌شود) که امسال شهر پراگ جمهوری چک میزبان آن بود، در قالب یک تیم دوبل اروپا کنار هم به میدان رفتند و تیم دوبل جهان که متشکل از دو بازیکن غیراروپایی، جک ساک و سم کوئری بود را در 3ست با نتیجه 2 بر یک شکست دادند


تعداد بازدید :  273