شماره ۴۱۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان
صفحه را ببند
روی خط خبر

امام جمعه موقت تهران: اسیدپاشی در اصفهان یک جنایت شخصی نبود
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که اسیدپاشی یک عمل خلاف وجدان، اخلاق و قانون و یک منکر به معنای واقعی کلمه است، گفت: اسیدپاشی در اصفهان یک توطئه بود و عاملان این جنایت باید توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شناخته شوند. به گزارش فارس، کاظم صدیقی، خطیب موقت نمازجمعه تهران اظهار داشت: این یک جنایت شخصی نبود مانند جنایت قبلی که یک جوانی در علاقه به یک دختر بخواهد شخصا انتقام گرفته باشد. بلکه اسیدپاشی در اصفهان یک توطئه است آن هم در شرایطی که قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس در حال بررسی است. امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنانش تصریح کرد: چنین قانونی مدت‌ها معطل شده بود، ‌عده‌ای هم در این میان برمی‌خیزند و فضاسازی می‌کنند و این قانون را مخدوش می‌کنند و القا می‌کنند که امر به معروف و نهی از منکر امنیت عمومی را به‌هم می‌زند، واقعا وااسفا بر چنین برداشت و اظهارنظرهایی درباره قانون امر به معروف و نهی از منکر. بنده نمی‌دانم این افراد واقعا غافلند یا از جایی تحریک می‌شوند یا به جایی وابسته هستند، این جنایت بنا بود جامعه ارزشی را تحت‌الشعاع قرار دهد ولی به ضرر خودشان تمام شد و خدای متعال آنان را رسوا کرد و امیدواریم عوامل قضیه شناسایی و مجازات شوند. گفتنی است راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر بعد از نماز جمعه برگزار شد.

تبریک روحانی به دیلما روسف
رئیس‌جمهوری در پیامی پیروزی مجدد خانم «دیلما روسف» در انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی ابراز امیدواری کرد مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف دوجانبه و چندجانبه بیش از پیش گسترش یابد. در بخشی از متن این پیام آمده است:‌ روابط نزدیک، مراودات و همکاری دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراتیو برزیل تاکنون دستاوردهای ارزشمندی را در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی به همراه داشته است. امیدوارم مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف دوجانبه و چندجانبه بیش از پیش گسترش یابد.
فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال موفقیت سرکار عالی و سعادت و کامیابی ملت برزیل را مسألت می‌نمایم.

علی لاریجانی با آیت‌الله یزدی دیدار کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مقتدایی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پنجشنبه در قم با حضور در بیت آیت‌الله یزدی عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و درخصوص مسائل روز گفت‌وگو کرد.


تعداد بازدید :  139