شماره ۱۲۲۲ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

آماتورهای پایتخت آفرود سوار می‌شوند| اولین دوره مسابقات آفرود همگانی (آماتوری) روز جمعه ۲۴شهریورماه در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار می‌شود. آرش حاجی جعفری؛ رئیس کمیته دو دیفرانسیل استان تهران، در تشریح چگونگی برگزاری این مسابقه گفت: «افرادی که عاشق ماشین‌های دو دیفرانسیل؛ آفرود یا طبیعت‌گرد هستند، به ‌خاطر هزینه بالای مسابقات فرصتی را برای شرکت و حضور در این‌گونه مسابقات ندارند، برهمین اساس ما در کمیته همگانی استان، این مسابقات آماتوری همگانی را ترتیب دادیم تا ماشین‌های معمولی بتوانند با سطحی از استاندارد در این مسابقات شرکت کنند.»
پرداخت بخشی از طلب فدراسیون جهانی شطرنج| مشکل خروج نام ایران از ریتینگ جهانی شطرنج به واسطه بدهی جوایز مسابقات قهرمانی بانوان جهان در تهران در هفته گذشته با مذاکره فدراسیون شطرنج و گرفتن زمان مجدد برای پرداخت این بدهی موقتا رفع شد و فدراسیون شطرنج متعهد شد تا طی چند روز آتی 120‌هزار بدهی خود را بابت جوایز آن مسابقات پرداخت کند. در همین راستا، یکی از اسپانسرهای مسابقات قهرمانی بانوان جهان دیروز پس از مذاکرات انجام‌شده توسط فدراسیون به تعهدات خود عمل کرد و 200‌میلیون به فدراسیون شطرنج پرداخت کرد تا از این طریق قسط دوم بدهی پرداخت شود.
استعفای دادکان پذیرفته شد| به دنبال تغییرات صورت‌گرفته در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت ورزش در معاونت دانشجویی فرهنگی تجمیع شد و امور تربیت بدنی دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی اداره می‌شود. پس از این تغییرات، محمد دادکان که در سال‌های گذشته به‌عنوان معاون ورزش فعالیت می‌کرد، از سمت خود استعفا کرد که این استعفا مورد موافقت فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد قرار گرفت.
ثبت شکایت مالک پیشین نفت در دادسرا| شرکت بهنام پیشرو کیش در پی واگذاری باشگاه نفت به شرکتی دیگر اقدام به شکایت از واگذارکننده و همچین خریدار کرد. این شکایت کیفری روز گذشته (سه‌شنبه) در دادسرا ثبت شد. شرکت بهنام پیشرو کیش که تاکنون بیش از 10‌میلیارد تومان هزینه کرده است، پیش از این نیز اعلام کرده بود؛ درصورت واگذاری باشگاه به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر از خریدار و فروشنده شکایت خواهد کرد.


تعداد بازدید :  514