شماره ۱۲۲۲ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

رهبر کره‌شمالی طرفدار شیاطین سرخ است|  آنتونیو راتزی، سناتور ایتالیایی که دوست نزدیک کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی است، فاش کرد كه این فرد علاقه زیادی به فوتبال و تیم منچستریونایتد انگلیس دارد و تمام بازی‌ها و اتفاقات این تیم را دنبال می‌کند. به همین خاطر روزنامه دیلی‌میل به تیم‌های منچسترسیتی، چلسی و آرسنال به حالت طنز درباره این خبر هشدار داد.
پیراهن نیمار مشکل‌ساز شد| نیمار در تابستان ‌سال جاری با 222‌میلیون یورو راهی پاري‌سن‌ژرمن شد و عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص داد. حالا اما باشگاه PSG در رابطه با پیراهن‌های شماره 10 نیمار با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده است. الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌‌سن‌ژرمن از فروش زیاد پیراهن نیمار سخن به میان آورد و گفت‌: «الان مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که در کشورهای مختلف مشتری پیراهن نیمار بسیار زیاد است و تأمین‌کردن خواسته همه مشتریان و تولید پیراهن برای ما سخت شده است.»
تصمیم رئیس یوفا برای مجازات PSG گروهی از رسانه‌های اروپایی به نقل از رئیس یوفا اخباری منتشر کرده‌اند که از تصمیم وی برای مجازات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به خاطر ولخرجی‌های فراقانونی پرده برمی‌دارد. به نوشته نشریه آس اسپانیا، چفرین در جلسه اخیر اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا (ECA) به سران باشگاه‌های فوتبال قاره سبز گفته است: «من می‌خواهم در یوفا همان محبوبیتی را کسب کنم که میشل پلاتینی داشت و می‌دانم که باید پاری‌سن‌ژرمن را از حضور در رقابت‌های اروپایی تحت‌ نظارت یوفا محروم کنم.» هر چند یوفا این ادعا را تکذیب کرده اما به‌ نظر می‌رسد که موضوع برخورد با PSG جدی باشد.
تمایل رونالدو برای بازگشت به انگلیس|  ویديویی از دادگاه مالیاتی کریستیانو رونالدو منتشر شده که در آن وی مشخصا از تمایل به بازگشت به لیگ برتر صحبت کرده است. رونالدو گفته است: «من هرگز در انگلیس مشکلی نداشتم. زندگی من همانند یک کتاب باز است و من نمی‌خواهم هیچ چیز را پنهان کنم. شاید خنده‌دار باشد و من تمایلی به گفتن این موضوع نداشته باشم؛ اما من علاقه‌مندم دوباره به انگلیس بازگردم. نمی‌دانم چرا در این دادگاه هستم. به چشمان من نگاه کنید! هیچ چیزی برای پنهان‌کردن ندارم و زندگی من مثل یک کتاب باز است. من هیچ اشتباهی مرتکب نشده‌ام و اگر اسپانیا می‌خواهد مالیات و پول بیشتری از من بگیرد، مشکلی نیست آن را پرداخت می‌‌کنم.»


تعداد بازدید :  549