شماره ۱۲۲۲ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
هفته اول لیگ قهرمانان اروپا امشب به پایان می‌رسد
بدون حساسیت، خوراک پیش‌بین‌ها!

شهروند|  رقابت‌های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا که از شب گذشته آغاز شده بود، چهارشنبه‌شب با 8 مسابقه دیگر در کشورهای مختلف پیگیری می‌شود. مسابقات امشب چندان حساسیتی ندارند اما به ‌هرحال برای طرفداران تیم‌های بزرگ جذاب خواهد بود.
پیش‌بینی صعود لیورپول و سویا
در گروه E لیگ قهرمانان می‌شود؛ از حالا لیورپول و سویا را تیم‌های صعودکننده به دور بعدی معرفی کرد. با توجه به حضور ماریبور و اسپارتاک مسکو در این گروه نمایندگان انگلیس و اسپانیا شانس بالایی برای رسیدن به دور بعدی دارند. جالب این‌که اولین بازی نیز میان لیورپول و سویا برگزار می‌شود؛ جدالی که شاید برای تعیین صدرنشین گروه حساسیت‌برانگیز باشد. لیورپول با یورگن کلوپ به روزهای خوبش نزدیک شده و از طرفی سویا نیز همچنان یکی از تیم‌های خوب لالیگا محسوب می‌شود. بازی ماریبور و اسپارتاک دیگر مسابقه‌ای است که از این گروه امشب برگزار می‌شود.
کار نه‌چندان سخت من‌سیتی
در گروه F بعید به نظر می‌رسد منچسترسیتی کار سختی برای صعود داشته باشد. شاگردان پپ گواردیولا در نخستین گام اروپایی در هلند به مصاف فاینورد می‌روند که با امید زیادی به مسابقات آمده است. من‌سیتی که هم ‌امتیاز با یونایتد در صدر جدول لیگ جزیزه نیز قرار دارد، بی‌تردید قصد دارد شروعی مقتدرانه در مسابقات داشته باشد. دیگر بازی این گروه میان شاختار دونتسک اوکراین و ناپولی ایتالیا برگزار می‌شود. ساختار در سال‌های گذشته در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته و معمولا از گروهش صعود کرده اما آنها در اولین گام به مصاف ناپولی خواهند رفت که در ایتالیا روزهای خوبی را سپری می‌کند و قصد به این مسیر در لیگ قهرمانان هم ادامه دهد.
بی‌تاثیر، مثل گروه G
گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان یکی کم‌اهمیت‌ترین گروه‌ها خواهد بود. جایی که لایپزیش، موناکو، پورتو و بشیکتاش در آن حضور دارند. پدیده فصل گذشته لیگ آلمان در اولین گام به مصاف موناکو می‌رود و پورتو قهرمان چند‌ سال قبل اروپا از بشیکتاش پذیرایی می‌کند.
جذاب‌ترین مسابقه امشب
در گروه H و آخر مسابقات اما با حضور رئال مادرید، تاتنهام و دورتموند رقابت داغی پیش‌بینی می‌شود. رئال اوج گرفته با زیدان و رونالدو در اولین گام اروپایی به مصاف نماینده ناشناخته قبرس (آپوئل نیکوزیا) می‌رود و به‌ نظر نمی‌رسد کار سختی در مادرید داشته باشد. بازی تاتنهام و دورتموند در انگلیس اما می‌تواند جذاب‌ترین مسابقه امشب باشد. دو تیمی که در انگلیس و آلمان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، بی‌شک برای شروعی فوق‌العاده روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.
*گفتنی است، همه مسابقات به‌طور همزمان ساعت 23:15 به وقت تهران برگزارمی‌شود.

 


تعداد بازدید :  454