شماره ۱۲۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

بازگشت مهرام به لیگ برتر بسکتبال|  در جلسه سازمان لیگ برتر بسکتبال نحوه برگزاری فصل آینده و تیم‌های حاضر مشخص شد. جلسه روز گذشته با حضور نماینده‌های 8 باشگاه پتروشیمی، نفت آبادان، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان، نیروی زمینی، یس آل گرگان، پدافند رعد دزفول و مهرام تهران برگزار شد که در این جلسه نحوه برگزاری مسابقات برای فصل آینده نیز تعیین شد. با این شرایط مهرام به لیگ برتر بازگشت و شهرداری اراک هم از بسکتبال کناره‌گیری کرد.
تفتیش خانه رئیس کمیته سازماندهی المپیک 2016|  براساس گزارش رسانه‌های برزیلی، پلیس فدرال برزیل به همراه بازرسان فرانسوی خانه کارلوس نوزمان، عضو افتخاری کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) را مورد بازرسی و تفتیش قرار دادند.نوزمان که هم رئیس کمیته ارایه پیشنهاد کاندیداتوری ریو برای بازی‌های المپیک 2016 و هم رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2016 ریو بود، مظنون به این است که در طرحی 1.5‌میلیون دلاری در راستای ترغیب تغییر آرای اعضای کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در جهت حمایت از برزیل از بازی‌های المپیک 2016 شرکت
 داشته است.
نامه باشگاه پرسپولیس به فیفا درباره ژوزه|  باشگاه پرسپولیس قصد دارد بدهی خود به مانوئل ژوزه سرمربی اسبق و پرتغالی این باشگاه و دستیارانش را پرداخت کند. در همین رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس نامه‌ای برای وکیل این طلبکاران و همچنین فیفا ارسال کرده و خواستار این شده تا وضع پرداخت بدهی به این افراد مشخص شود.در این نامه عنوان شده که پرسپولیسی‌ها حاضر هستند این پول را به حساب فیفا بریزند تا طلبکاران پرتغالی این پول را از این حساب برداشت کنند یا این‌که در دوبی این پول به حساب این افراد واریز شود.
جایزه مهم برای داور ایرانی تنیس|  علی نیلی، داور نشان طلا و برجسته کشورمان موفق شد جایزه «جان تی مک‌ گاورن» اتحادیه تنیس آمریکا را بدست آورد. این جایزه یکی از جوایز معتبر داوران تنیس است که هر ساله در حین برگزاری مسابقات آزاد آمریکا و از سوی اتحادیه تنیس این کشور به فردی که بیشترین خدمت را در زمینه قضاوت ارایه داده باشد، اهدا می‌گردد. نیلی بعد از دریافت جایزه مذکور گفت: ««هیچ‌کدام از دستاوردهایم در داوری من را غافلگیر نکرد. چه زمانی‌ که مدال نقره و طلا گرفتم و چه زمانی‌ که برای قضاوت فینال ویمبلدون و آزاد آمریکا انتخاب شدم؛ اما هرگز در رویاهایم هم نمی‌دیدم که روزی این جایزه را ببرم.»


تعداد بازدید :  391