شماره ۱۲۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
کمک 2/5 میلیاردی وزارت ورزش به تیم‌ملی موثر واقع شد
راز آرامش ناگهانی کی‌روش

شهروند| بعد از صحبت‌های کارلوس کی‌روش درباره مشکلات موجود بر سرراه تیم‌ملی فوتبال در مسیر حضور در جام‌جهانی، وزارت ورزش کمک مالی خوبی به فدراسیون برای حل معضل‌ها ارایه کرد. پرداختی 2.5میلیاردی به فدراسیون فوتبال، می‌تواند بسیاری از مشکلات تیم‌ملی را حل کند.
حرف‌های کی‌روش اثر کرد
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران بعد از بازی با کره‌جنوبی در چند مصاحبه از مشکلات موجود بر سر راه تیمش سخن گفت. به تبعیت از کی‌روش، ملی‌پوشان نیز مصاحبه‌هایی انجام دادند و حرف مشترک آنها درباره پرداخت‌نشدن پاداش صعود مقتدرانه به جام‌جهانی بود. این حاشیه‌ها، ورود وزارت ورزش را درپی داشت و باعث شد تا مسئولان ورزش کشور با همکاری فدراسیون مبلغی را برای فوتبال در نظر بگیرند. همین امر آرامش سرمربی تیم‌ملی را در نشست خبری قبل از بازی درپی داشت.
کمک 5/2میلیاردی وزارت ورزش
سیدعلی آقازاده، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش درباره بودجه واریزی به حساب فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «پیش از دیدار ایران و سوریه و در راستای تقویت روحیه، پرداخت پاداش و شرکت باشکوه اعضای تیم‌ملی و کادرفنی در جشن صعود که ان‌شاء‌الله با پیروزی تیم‌ملی نیز همراه خواهد بود، به دستور وزیر ورزش و جوانان دوونیم‌میلیارد تومان از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا بازیکنان با روحیه بهتری در زمین حاضر شوند.» او افزود: «دلیل پرداخت 2.5میلیاردی، این است که شخص وزیر ورزش و جوانان، دولت و وزارت ورزش و جوانان از عملکرد تیم‌ملی فوتبال راضی هستند و نتایج درخشانی کسب شده است و برای اثبات حمایت و هم جهت خواست هواداران، تقویت روحیه بازیکنان و کادرفنی تصمیم گرفته شد تا این مبلغ واریز شود و امیدواریم که با این روند مسائل و مشکلات تیم‌ملی و فدراسیون فوتبال برطرف شود.»
12‌میلیارد برای یک‌سال
آقازاده درباره جمع پرداختی‌ها به فدراسیون فوتبال تأکید کرد: «امسال طبق توافق با فدراسیون قرار بود تا پایان‌ سال 12‌میلیارد تومان پرداخت شود، اما تا به این لحظه با واریز مبلغ دوونیم‌میلیارد تومان جمع واریزی حدود 9‌میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال است. درصورتی که هنوز 6ماه نخست ‌سال تمام نشده است. به غیر از 12‌میلیارد تومان، فدراسیون فوتبال باید تلاش کند تا منابع مالی خود را تقویت کند که این جزیی از تعهدات فدراسیون فوتبال است.»

 


تعداد بازدید :  141