شماره ۱۲۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
خبر

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به شایعه‌بودن ماجرای پلمپ پاساژ علاءالدین:
دستفروشان مقابل «علاءالدین» درگیر شده بودند
ایسنا| معاون اجتماعی پلیس پایتخت اعلام کرد که پلمپ‌شدن پاساژ علاءالدین شایعه بوده، ماجرا مربوط به درگیری میان دستفروشان مقابل پاساژ بوده است. اینها توضیحات مراد مرادی است. او در توضیح بیشتر گفت: «پیش از ظهر دیروز خبری مبنی بر وقوع درگیری مقابل پاساژ علاءالدین به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد که بلافاصله تیمی از عوامل گشتی و کلانتری به محل اعزام شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که درگیری میان تعدادی از دستفروشان مقابل پاساژ رخ داده و آنان با چاقو و قمه با یکدیگر درگیر شدند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و اقدام به دستگیری این افراد کردند.» او با بیان این‌که درگیری به داخل پاساژ سرایت نکرد، گفت: «افراد دستگیرشده به کلانتری منتقل شده و تحقیقات از آنان درباره علت و انگیزه درگیری همچنان ادامه دارد.» مرادی درباره شایعات منتشرشده درخصوص پلمب پاساژ علاءالدین، توضیح داد: «این شایعات به هیچ‌عنوان درست نیست و این پاساژ به فعالیت خود ادامه می‌دهد و وضع در معابر اطراف و داخل این پاساژ عادی است.»

معاون اجتماعی ناجا خبر داد:
چهارشنبه‌های سفید رصد می‌شود
مهر| «پلیس فتا همه فعالیت‌های فضای مجازی را با دقت رصد می‌کند و می‌توان ادعا کرد نبض فضای مجازی در دست پلیس فتا است. ۵۰‌درصد از فعالیت‌های افرادی که چهارشنبه سفید را برگزار می‌کردند، کم شده است.»
سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی ناجا با اعلام این خبر درباره کمپین‌هایی که در فضای مجازی با عنوان چهارشنبه سفید ایجاد شده است، گفت: «امیدواریم با اقداماتی که در زمینه فرهنگی و همچنین رصد فعالیت‌های مجازی انجام می‌شود، شاهد تعطیل‌‌شدن چنین برنامه‌های هنجارشکنانه در جامعه باشیم.»
او ادامه داد: «پلیس در بحث حجاب و عفاف مقابل مردم نیست و در این بخش نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد.»
منتظرالمهدی گفت: «قوام هرجامعه به هنجارمندی تک‌تک اعضای آن جامعه بستگی دارد. یک هنجار همیشه در برابر یک ناهنجاری ایجاد می‌شود و خوشبختانه با توجه به سابقه فرهنگی و دینی کشور ما، هنجارهای اجتماعی مبتنی بر مذهب و فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی است.»


تعداد بازدید :  658