شماره ۱۲۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
ما دیگر با آداب مملکت آشنا هستیم

حمید نعمت‌الله، شامگاه دوشنبه، ۱۳ شهریور میهمان فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی «۳۵» بود. نعمت‌الله در بخشی از این گفت‌وگو درباره نامزدهای جشن خانه سینما و این‌که جایزه بهترین کارگردانی از نظر او به چه کسی می‌رسد، گفت: «به «لانتوری» که نمی‌دهم، «فروشنده» هم فیلم خوب و قابل دفاعی است؛ اما به نظرم کارگردانی بارزی ندارد. «ماجرای نیمروز» به نظرم کارگردانی خوب و بهتری دارد و به آن جایزه را می‌دهم. در سایر رشته‌ها هم به لیلا حاتمی، فرشاد محمدی و معصومه بیات جایزه می‌دهم.»
نعمت‌الله در بخشی از این گفت‌وگو درباره خواسته‌هایش از وزیر ارشاد جدید هم گفت: «ما کار زیادی در فیلمسازی با وزرا و وکلا نداریم، نخستين نکته این است که مزاحمت در کار ایجاد نکنند، ما دیگر با آداب مملکت و خوب و بدها آشنا هستیم، گاهی می‌خواهند خودشیرینی کنند و ایراد الکی می‌گیرند، دوم هر کاری می‌کنند برای ماهیت سینما باشد نه افراد، سوم اقدامات بنیادی که به بهبود اوضاع کمک کند را انجام دهند و آخر این‌که ایراد الکی نگیرند. مانند فردی که از «وضعیت سفید» ایراد گرفت و با همکاری آقای پورحسینی این سریال پخش شد.»
گفتنی است که در حال حاضر فیلم رگ خواب حمید نعمت الله روی پرده است که با موفقیت فراوانی هم مواجه شده است و همین چند روز گذشته بود که عنوان پرفروش ترین فیلم غیر کمدی سال را به دست آورد.


تعداد بازدید :  178