شماره ۱۲۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

تمدید قرارداد اتلتیکو مادرید تا 2020|  دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید قراردادش را با این تیم تا پایان فصل 20-2019 تمدید کرد. قرارداد پیشین سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو تا پایان فصل جاری اعتبار داشت اما باشگاه 2‌سال دیگر مدت این قرارداد را تمدید کرده است. سیمئونه که‌ سال 2011 هدایت قرمز و سفیدپوشان مادرید را برعهده گرفت، با این تیم افتخاراتی همچون قهرمانی در لالیگا، قهرمانی در لیگ اروپا، سوپرجام اسپانیا و سوپرجام اروپا کسب کرده است. این هفتمین فصل حضور سیمئونه در اتلتیکو مادرید است.
نادال در یک‌چهارم نهایی آخرین گرنداسلم سال|  مرحله یک‌هشتم‌نهایی بخش انفرادی مردان رقابت‌های تنیس گرنداسلم یواس اوپن با برتری قاطعانه رافائل نادال اسپانیایی، تنیسور شماره یک دنیا ادامه یافت. نادال با برتری 3 بر صفر مقابل الکساندر دولگوپولوف از اوکراین به مرحله یک‌چهارم‌نهایی راه یافت. او با نتایج 6 بر2، 6 بر 4 و 6 بر یک رقیبش را برد و به جمع 8 تنیسور برتر چهارمین و آخرین گرنداسلم‌ سال تنیس راه یافت.
پیام امباپه به هواداران خشمگین موناکو| کایلیان امباپه، مهاجم 18ساله پاری‌سن‌ژرمن خطاب به هواداران موناکو که از انتقال وی به تیم رقیب خشمگین هستند، پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توییتر» منتشر کرد. در پیام وی آمده است: «تنها می‌خواهم از تمامی شما بابت عشقی که در طول حضور در موناکو به من داشتید، تشکر کنم. تاکنون چنین ابراز محبت، حمایت و قدرتی را ندیده بودم. می‌دانم که برخی از شما تصمیم من برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن را درک نمی‌کنید و بابت همین خشمگین هستید، من این را درک می‌کنم.»
یوونتوس در کمین اینیستا| آندرس اینیستا بازیکن کلیدی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده و گویا خیال انجام این کار را نیز ندارد. او البته به یک بازیکن تک‌نیمه‌ای تبدیل شده اما یوونتوس حاضر است برلی داشتن اینیستا مبلغ ۳۰‌میلیون یورو پرداخت کند. اینیستا در صورت عدم تمدید قرارداد تا زمستان به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. مقامات باشگاه بارسلونا در تلاش‌اند قرارداد اینیستا را در نخستین فرصت ممکن تمدید کنند.


تعداد بازدید :  363