شماره ۱۲۱۵ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

ارجاع پرونده شکایت رحمتی از میناوند|  اخیرا مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. پیرو این اتفاق کاپیتان استقلال از مهرداد میناوند به دادسرا شکایت کرد، وکیل مهدی رحمتی از وصول شکایت در مراجع قضائی و تعیین شعبه این دادخواست کیفری خبر داد. حالا اما شکایت مهدی رحمتی در شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت شده است.
بازگشت میرشاد ماجدی به فدراسیون|  جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد. در جلسه دیروزضمن تشکر از علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت رسما به‌عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شد. همچنین میرشاد ماجدی با تأیید اعضای هیأت‌رئیسه به‌عنوان رئیس کمیته آموزش کارش را آغاز کرد. مارکو اوکتاویو سرمربی پرتغالی نیز رسما هدایت تیم‌ملی فوتبال ساحلی را برعهده گرفت.
حضور مجدد هدایتی در محافل فوتبالی|‌از ماه‌ها قبل ناگهان تمامی فعالیت‌های حسین هدایتی در فضای مجازی متوقف شد و حتی این خبر منتشر شد که این مرد متمول پرسپولیسی به دلیل مسائل اقتصادی در بازداشت است؛ موضوعی که دوری چند ماهه او و سپس آخرین پست اینستاگرامی‌اش به آن رسمیت بخشیدند. حسین هدایتی 10 روز پیش نخستين پست اینستاگرامی‌اش را بعد از حدود 10 ماه در اینستاگرام گذاشت تا بازگشتش را به هوادارانش خبر بدهد. او روز گذشته نیز بعد از مدت‌ها دوری در یک محفل فوتبالی حضور پیدا کرد. او در مراسم جشن تولد پیشکسوتان باشگاه حضور مجددش در جمع فوتبالی‌ها را در کنار رفیق و بچه محل قدیمی‌اش علی پروین رسانه‌ای کرد.
دیدار جنجال دربی شمال کشور|‌ دیدار نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول با حاشیه‌های عجیبی همراه بود. در نشست هماهنگی قبل از مسابقه اعلام شد که اتوبوس تیم فوتبال خونه به خونه بابل تا قائم‌شهر با اسکورت به ورزشگاه شهید وطنی وارد شود اما ظاهرا این اسکورت تنها تا ورودی شهر قائم‌شهر اتفاق افتاده است. نکته عجیب‌تر این‌جا بود که تماشاگران تیم نساجی در پشت نیمکت خونه به خونه مستقر بودند و ظاهرا از همان جا فحاشی‌ها آغاز شد و به سمت نیمکت تیم میهمان سنگ‌پراکنی صورت گرفت. یک اتفاق نادر دیگر بعد از پایان مسابقه این‌ بود که تماشاگران نساجی بعد از پایان مسابقه با راننده اتوبوس تیم فوتبال خونه به خونه بابل درگیر شده و در خیابان سنگ‌پرانی بین هواداران دو تیم شکل گرفت.


تعداد بازدید :  564