شماره ۱۲۱۵ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

وزیر عربستان، بلیت‌ها را خرید| تیم‌ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه باید در خانه از ژاپن پذیرایی کند. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که سامورایی‌ها صعود خود را به جام‌جهانی نهایی کرده‌اند. تیم‌ملی فوتبال عربستان برای صعود مستقیم به جام‌جهانی 2018 باید بتواند ژاپن را شکست دهد. شیخ‌محمد بن سلمان، رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان همه بلیت‌های این دیدار را خرید تا علاقه‌مندان به فوتبال به‌طور رایگان ورزشگاه را پر کنند و به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.
نهمین مدال طلای جهانی راینر در جودو| دی راینر، جودوکار فرانسوی ۱۰۰+ کیلوگرم توانست در مسابقات قهرمانی جهان جودو نهمین مدال طلای جهانی خود را کسب کند. این صد‌وسی‌وچهارمین برد راینر در مسابقات جودو بود. راینر با کسب نهمین مدال طلای جهانی خود به یکی از برترین ورزشکاران جودوی تاریخ تبدیل شد. او پارسال در المپیک ریو نیز دومین مدال طلای المپیک خود را در وزن ۱۰۰– کیلوگرم کسب کرد.
کمک‌ هاردن به بازماندگان طوفان| جیمز‌هاردن، بسکتبالیست تیم هیوستون راکتس لیگ NBA یک‌میلیون دلار به بازماندگان طوفان ‌هاروی تگزاس کمک کرد. پیش از این ساندرا بولاک و لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگران آمریکایی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یک‌میلیون دلار به بازماندگان طوفان‌ هاروی کمک کرده‌اند.
تکذیب اظهارات مدیرورزشی بارسلونا| در پی انتشار اظهارات سولر، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مبنی بر سنگ‌اندازی باشگاه لیورپول و درخواست طرف انگلیسی برای 200‌میلیون یورو جهت انتقال کوتینیو به بارسلونا، باشگاه انگلیسی بیانیه‌ای صادر و مدعیات طرف کاتالونیایی را تکذیب کرد. در بیانیه لیورپول آمده است: «اصولا برای کوتینیو مذاکره‌ای صورت نگرفت و بارسلونا فقط در یک شوی رسانه‌ای غرق بود. آنها می‌خواستند مقابل اعتراض هوادارانشان خود را فعال و تلاشگر نشان بدهند.»


تعداد بازدید :  429