شماره ۱۲۱۵ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور
صفحه را ببند
هلی‌شات باشگاه استقلال بر فراز ورزشگاه آزادی دنبال چه بود؟
تقلب جنجالی منصوریان از سرمربی تیم‌ملی!

شهروند| کپی‌برداری علیرضا منصوریان از روی دست کی‌روش! این اتهامی است که در سال‌های گذشته همواره به سرمربی استقلال زده شده و حالا یک اتفاق سبب شد تا رنگ واقعیت به خود بگیرد. اتفاقی که با حضور هلی‌شات باشگاه استقلال بر فراز تمرین تیم‌ملی رخ داد و حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد.
هلی‌شات استقلال بر فراز آزادی
اولین تمرین تیم‌ملی فوتبال بعد از بازگشت از کره‌جنوبی صبح روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد. تمرین دیروز یک حاشیه عجیب داشت که حاضران را تحت‌تأثیر قرار داد و البته خشم کارلوس کی‌روش را در پی داشت. میهمان ویژه تمرین دیروز تیم‌ملی یک دستگاه «هلی‌شات» بود که بر فراز تمرینات تیم‌ملی دیده شد و توجه همگان را به خود جلب کرد. در نگاه اول کی‌روش این هلی‌شات را جاسوسی خواند و تصور کرد فرد یا گروهی قصد دارند از تمریناتش جاسوسی کنند. او به همین خاطر از حراست ورزشگاه آزادی کمک خواست و با ورود حراست عامل ماجرا مشخص شد.
حراست ورزشگاه ورود کرد
با توجه به این‌که همزمان با تمرین تیم‌ملی زمین اصلی آزادی، تمرین استقلال در زمین شماره دو این مجموعه ورزشی برگزار می‌شد، مشخص شد هلی‌شات دیده شده مربوط به باشگاه استقلال است. هلی‌شات معروفی که علیرضا منصوریان چندین‌بار بابتش مجبور به پاسخگویی شده و از تمرینات این تیم تصویربرداری می‌کند، دیروز بر فراز زمین اصلی آزادی و تمرین تیم‌ملی رفت تا مشکل جدیدی ایجاد شود. با ورود حراست ورزشگاه آزادی و معلوم‌شدن این موضوع که هلی‌شات مربوط به باشگاه استقلال است، این دستگاه از محل دور شد تا خیال کی‌روش هم راحت شود، اما درنهایت سرمربی تیم‌ملی از موضوع عصبانی شده بود، از مسئولان حراست خواست تا فیلم‌های موجود در آن را پاک کنند. کی‌روش که با لبخندهای معنادارش دلخوری خود را از این موضوع علنی کرد، درخواست خود را نیز به مرحله اجرا رساند و درنهایت پس از چند ساعت و با پاک‌شدن فیلم‌های موجود در هلی‌شات باشگاه استقلال، این دستگاه به مسئولان باشگاه تحویل داده شد.
موج منفی علیه منصوریان
به هر صورت هلی‌شات پرتنش کادرفنی استقلال بار دیگر جنجال‌ساز شد؛ این‌بار این اتفاق برای تیم‌ملی و کارلوس کی‌روش افتاد که این روزها از شرایط تیمش ناراضی است و درعین‌ حال سعی دارد همه منافذ ورود حاشیه‌ها به تیم‌ملی را ببندد. جالب این‌که استقلالی‌ها هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندادند و از سوی دیگر حالا با اتفاق رخ‌داده در فضای مجازی موج منفی جدید علیه سرمربی استقلال ایجاد شده که این روزها به دلیل نتایج ضعیف بشدت تحت‌فشار است.


تعداد بازدید :  477