شماره ۱۲۱۵ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور
صفحه را ببند
نقشه چرچیلی گری اولدمن برای اسکار

شهروند|  گری اولدمن به نظر می‌رسد یکی از شانس‌های اصلی اسکار امسال باشد؛ شاهد این مدعا هم نقش چرچیل است که او در جدیدترین نقش‌آفرینی‌اش به نحو زیبایی ایفا کرده است. نقشی که رسانه‌های معتبر از جمله‌ هالیوود ریپورتر معتقدند می‌تواند گری اولدمن را به نخستين اسکار زندگی‌اش برساند.
این بازیگر سرشناس بریتانیایی که در روزهای اخیر با نمایش فیلم تاریک‌ترین ساعت جدیدترین ساخته جو رایت، سازنده فیلم تاوان در جشنواره تلوراید شگفتی آفریده، در این فیلم با ایفای نقش وینستون چرچیل نگاه منتقدان را به خود جلب کرده است. در این فیلم نخستين هفته دراماتیک نخست‌وزیر بریتانیا در نبرد دانکرک تصویر شده که گری اولدمن در این فیلم با گریمی درخشان اجرایی جدید از چرچیل را ارایه کرده که می‌تواند از سوی اعضای آکادمی با نظر مثبت روبه‌رو شود. منتقدان گفته‌اند که این بازیگر کهنه‌کار ۵۹ ساله بهترین لحظه‌های فیلم را خلق کرده است. فیلمنامه تاریک‌ترین ساعت را آنتونی مک‌کارتن فیلمنامه‌نویس نامزد اسکار برای تئوری همه چیز نوشته است.
درباره نقش‌آفرینی اولدمن باید افزود که از‌ سال ۲۰۰۲ که در فیلم طوفان گردآمده آلبرت فینی در نقش چرچیل ظاهر شده بود، هیچ فیلم دیگری با تمرکز بر این شخصیت مهم تاریخی ساخته نشده بود.


تعداد بازدید :  204