شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
هشدار نسبت به کلاهبرداری پیش فروش خودرو

فارس |  ایران‌خودرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به مشکلات ناشی از تخلف شرکت «خودرو تجارت یکتا» واکنش نشان داد و اعلام کرد، با این اتفاق متضرر شده و پیگیری‌های حقوقی لازم برای احقاق حق خود را انجام خواهد داد. سعید مؤتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو هم در این‌باره با بیان این‌که نام ۸ شرکت متخلف در فروش و پیش‌فروش خودرو را به مراکز ذیصلاح ارایه کرده‌ایم، گفت: ضمانتی در مورد پیش‌فروش‌ها وجود ندارد، مردم گول فروش خودرو زیر قیمت را نخورند.
او با اشاره به پلمپ‌شدن شرکت رامش خودرو ایرانیان، اظهار داشت: ‌اینگونه شرکت‌ها نسبت به پیش‌ فروش یا فروش خودرو زیر قیمت اقدام کرده و پس از گرفتن مبالغ بالایی از مردم، یکباره ناپدید می‌شوند و تعداد زیادی از مشتریان را متضرر می‌کنند. مؤتمنی تصریح کرد: گاهی مشاهده می‌شود شرکتی یک خودرو با ارزش 140‌میلیون تومان را با نرخ 100‌میلیون تومان پیش‌فروش می‌کند اما مردم نباید گول این شرکت‌ها را بخورند و نسبت به خرید از آنها اقدام کنند، زیرا این نوع فروش‌ها به کلاهبرداری ختم می‌شوند.
او با اشاره به توقف ثبت‌ سفارش واردات خودرو گفت: در این شرایط برخی شرکت‌ها نسبت به پیش‌فروش خودرو اقدام می‌کنند که کلاهبرداری است و مردم نباید برای خرید از آنها اقدام کنند.


تعداد بازدید :  143