شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌


دیدار کی‌روش با سرمربی تیم‌ملی روسیه|  کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی که این روزها برای زیر نظر گرفتن شرایط کشور روسیه که جام‌جهانی در آن برگزار خواهد شد، در این کشور حضور دارد با سرمربی تیم‌ملی روسیه هم دیدار داشت و درنهایت خبر از قطعی شدن دیدار دوستانه تیم‌ملی ایران برابر روسیه در تاریخ 10 اکتبر (18مهرماه) داد. علاوه بر این کی‌روش درحال رایزنی برای برگزاری یک دیدار دوستانه‌ای دیگر با یکی از کشورهای آفریقایی در تاریخ 5 اکتبر مصادف با 13 مهرماه است.
دایی در جمع 50 اسطوره تاریخ فوتبال جهان|  سایت انگلیسی «دیز فوتبال تایمز» در گزارشی به معرفی 50 اسطوره تاریخ فوتبال پرداخته است که یکی از آنها علی دایی، مهاجم پیشین تیم‌ملی کشورمان است. در این گزارش آمده است: پله با 32 گل اختلاف، کریستیانو رونالدو با 36 گل اختلاف و لیونل مسی با 51گل اختلاف، دنباله‌روی علی دایی هستند. هیچ فوتبالیستی نه در گذشته و نه درحال نتوانسته به رکورد گل‌های زده علی دایی در رده ملی برسد. از‌ سال 1993 تا 2007 که دایی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد او به رقم شگفت‌آور 109 گل زده رسید و تنها بازیکنی شد که از مرز 100گل ملی گذشت.»
جشن تولد موسوی در تمرین والیبالیست‌ها|  تیم ملی والیبال از دیروز بار دیگر تمرینات خود را حضور 20 بازیکن آغاز کرد تا آماده حضور در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ آماده کند. قبل از شروع تمرین بازیکنان تیم ملی برای سیدمحمد موسوی جشن تولدی را برگزار کردند. جشن تولد 31 سالگی موسوی با تهیه یک کیک و یک عکس یادگاری انجام شد و سپس ملی پوشان تمرینات خود را آغاز کردند. این جشن حاشیه هایی هم داشت و ملی پوشان به شوخی با موسوی پرداختند و کیک را به صورت او مالیدند.


تعداد بازدید :  334