شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

احتمال فعال‌شدن بند فسخ قرارداد مسی| در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر این‌که منچسترسیتی قصد دارد با پرداخت رقم فسخ قرارداد 300‌میلیون یورویی لیونل مسی، او را از بارسلونا به خدمت بگیرد. پپ گواردیولاسرمربی منچسترسیتی در پاسخ به پرسشی در این مورد گفته است: نمی‌دانم! ممکن است کسی که پول این کار را داشته باشد، بخواهد پولش را در این راه خرج کند. ممکن است این اتفاق (فعال کردن بند فسخ قرارداد مسی) بیفتد.
حرکت بامزه شک شناگر در حمایت از مردم بارسلون| در جریان برگزاری رقابت‌های شنای مسترز قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، شناگری به نام «فرناندو آلوارز» از اسپانیا حرکتی انجام داد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت. این شناگر 71ساله که در مرحله مقدماتی ماده 200متر قورباغه در رده سنی 70 تا 74‌سال حضور داشت، به دلیل حادثه تروریستی اخیر در بارسلون پیشنهاد داد که یک دقیقه سکوت صورت بگیرد، اما فدراسیون جهانی شنا با این پیشنهاد مخالفت کرد. آلوارز نیز که 15 هموطنش را از دست داده است، بر تصمیم خود باقی ماند و زمانی که سوت آغاز رقابت زده شد، به جای شیرجه زدن درون آب، بر روی سکوی خود باقی ماند و یک دقیقه سکوت کرد و پس از آن درون آب پرید.
عذرخواهی گاتلین از هواداران ناراضی| گاتلین، دونده 35ساله آمریکایی در مسابقه 100متر قهرمانی جهان لندن توانست مدال طلا کسب کند و یوسین بولت جامائیکایی را شکست دهد. نکته جنجالی مسابقه این بود که گاتلین بعد از قهرمانی به خاطر دو بار سابقه دوپینگ توسط تماشاگران ورزشگاه بارهاوبارها هو شد. با این وجود جاستین گاتلین به‌صورت رسمی از تمام تماشاگرانی که در مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی امسال او را هو کردند عذرخواهی و اعلام کرد 2بار محرومیت او به‌خاطر استفاده از داروهای ممنوعه در زمان بیماری بوده و هیچ‌وقت برای برنده شدن دوپینگ نکرده است.
حمله رئیس باشگاه لیون به پاری‌سن‌ژرمن| رئیس باشگاه لیون به انتقاد از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پرداخت و آن را تهدیدی جدی برای فوتبال اروپا دانست. میشل اولاس، گفت‌: آنچه در پاری‌سن‌ژرمن اتفاق می‌افتد یک تهدید جدی برای فوتبال اروپا و جهان است. وجود تیمی با چنین توان مالی بالا باعث می‌شود تا دیگر رقابت از بین برود و جذابیت فوتبال هم کم شود.


تعداد بازدید :  388