شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
درخشش دروازه‌بان سابق تیم‌ملی در سوئد ادامه دارد
بازگشت رویایی حقیقی

شهروند| دروازه‌بان فیکس تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2016 در سال‌های اخیر به طرز عجیبی از سطح اول فوتبال دور شد. بدشانسی‌های علیرضا حقیقی و مصدومیت‌های پی در پی، او را درحالی که می‌توانست بعد از جام‌جهانی تا چند سال در قفس توری تیم‌ملی بی‌رقیب باشد، بدون تیم و خانه‌نشین کرد. حقیقی مثل اکثر بازیکنان جوان تیم‌ملی ترجیح داد به جای حضور در تیم‌های ایرانی و کسب درآمد میلیاردی، با مبالغ پایین به تیم‌های اروپایی برود. حقیقی بعد از حضور نسبتا خوب در جام‌جهانی نتوانست در تیم ماریتیمو روزهای خوبی داشته باشد. نیمکت‌نشینی محض در این تیم و بعد از آن هم مصدومیت‌های مکرر حقیقی را از تیم‌ملی هم دور کرد اما او این روزها باز هم به فکر بازگشت به دوران اوجش   است. او در ‌سال 2017 به تیم اسکیلستونای سوئد پیوست و با بهبودی مصدومیتش برای این تیم به میدلن رفت. حقیقی در هفته گذشته توانست برای تیمش به میدان برود و با درخشش مقابل تیم AIK خود را به‌عنوان دروازه‌بان تیم منتخب هفته در لیگ سوئد مطرح کند. او در دیدار اخیر اسکیلستونا مقابل تیم صدرنشین مالمو اف‌اف به میدان رفت و موفق شد باز هم درون دروازه اسکیلستونا بدرخشد تا باز هم به تیم منتخب هفته راه پیدا کند.
 این تیم با دروازه‌بانی حقیقی درحالی صدرنشین لیگ سوئد را با نتیجه سه بر یک شکست داد که در 19 بازی قبل تنها یک برد به دست آورده بود.
 باید دید حقیقی می‌تواند با ادامه درخشش در لیگ سوئد باز هم نظر کی‌روش برای دعوت به تیم‌ملی را جلب کند یا نه. البته با توجه به فاصله کمی که تا جام‌جهانی باقی مانده، بعید است دروازه‌بان دیگری جایگزین بیرانوند در ترکیب اصلی شود اما برای حقیقی که روزهای سختی را در 3‌سال اخیر سپری کرده، حتی بازگشت به نیمکت تیم‌ملی هم اتفاق خوبی است.


تعداد بازدید :  348