شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
آن‌سوی مرز

پورعلی گنجی به تهران سفر کرد
سایت استاد الدوحه قطر خبر داد که مدافع ایرانی السد برای پیوستن به اردوی تیم‌ملی دوحه را به مقصد تهران ترک کرد. تیم السد که اوایل هفته از اردوی تدارکاتی خود به قطر برگشت، روز دوشنبه پس از استراحتی دو روزه تمریناتش را پیگیری کرد تا خود را برای فصل پیش رو آماده کند. مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم‌ملی ایران در این تمرینات حاضر نشد و برای پیوستن به اردوی تیم‌ملی ایران دوحه را به مقصد تهران ترک کرد.

ملی‌پوش ایرانی نقره داغ شد
بازیکن ایرانی تیم فوتسال نفت الوسط عراق از سوی AFC جریمه شد. براساس رأی صادره از طرف AFC فرهاد توکلی روزبهانی، بازیکن ایرانی تیم فوتسال نفت الوسط به دلیل بی‌احترامی در جریان بازی این تیم برابر تای سوی‌نام ویتنام در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2017 و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و زیر سؤال بردن صلاحیت داور در مصاحبه پس از بازی به پرداخت 5‌هزار دلار آمریکا جریمه نقدی محکوم شد.

نمره خوب محمدی در دیدار با آرسنال
در هفته هفتم لیگ روسیه تیم احمد گروژنی که میلاد محمدی را در اختیار دارد به مصاف آرسنال تولا رفت. در این دیدار که با نتیجه 2 بر یک به سود آرسنال تولا خاتمه یافت، میلاد محمدی  90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. او از سایت چمپیونات نمره خوب 6 و نیم را گرفت.


تعداد بازدید :  499