شماره ۱۱۹۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
رئال و بارسا امشب در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می‌روند
نخستین ال‌کلاسیکو بعد از فروپاشی MSN

شهروند| بازهم ال‌کلاسیکو، اما این‌بار به شکل رسمی و البته برای تصاحب یک جام. چند روز بعد از رویارویی دوستانه بارسلونا و رئال در آمریکا، این‌بار آنها در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می‌روند.
نیمار، غایب بزرگ
بعد از دیدار 2 هفته قبل بارسلونا و رئال‌مادرید در آمریکا بود که جدایی نیمار از جمع آبی ‌و اناری‌ها رنگ و بوی جدی به خود گرفت و حتی ستاره برزیلی که می‌دانست آخرین تجربه‌اش در ال‌کلاسیکو را پشت سر می‌گذارد، با حضور در رختکن رئال از رقبای دیرینه خود خداحافظی کرد. حالا یک ضلع مثلث MSN دیگر وجود ندارد، اما BBC رئالی‌ها با آمادگی کامل در ال‌کلاسیکوی امشب حاضر خواهد شد.
گام نخست برای فتح جام
رئال مادرید به‌عنوان قهرمان لالیگا و بارسلونا به‌عنوان قهرمان جام حذفی امشب در نیوکمپ از ساعت 30 دقیقه بامداد دوشنبه در چارچوب بازی رفت سوپرجام اسپانیا مقابل هم قرار می‌گیرند. زیدان و شاگردانش که با ثبات بیشتری در فصل نقل‌وانتقالات حاضر شدند، چند روز قبل سوپرجام اروپا را با شکست منچستر از آن خود کردند و حالا نوبت به شکست
بارسلونا با مربی جدیدش رسیده است. البته آبی ‌و اناری‌ها چند هفته قبل در جریان ال‌کلاسیکوی دوستانه در آمریکا توانستند رئال را 3 بر 2 از پیش رو بردارند اما زیدان همان جا اعلام کرد که بازی رسمی و جدی برای آنها سوپرجام محسوب می‌شود. شاید یک تساوی هم برای کهکشانی‌ها در بازی امشب نتیجه نسبتا خوبی به شمار بیاید تا 3 روز بعد در سانتیاگو برنابئو بتوانند تیر نهایی را به سوی کاتالان‌ها شلیک کنند. به‌هرحال باید دید در جنگ ستارگان جهان که همواره جزو بزرگترین رقابت‌های فوتبال جهان بوده، مسی و یارانش در غیاب نیمار می‌توانند موفق عمل کنند یا رونالدو و همبازیانش در خانه حریف از پس رقیب سنتی خود برمی‌آیند.


تعداد بازدید :  510