شماره ۴۱۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
ادامه شگفتی‌سازی صنعت ساری در جام حذفی
سوشا به داد درخشان رسید

شهروند| رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیروز آغاز شد که در حساس‌ترین دیدار پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در دقیقه 4 بود که یک ضربه پنالتی نصیب پرسپولیس شد اما طالب‌لو ضربه صادقیان را دفع کرد. در ادامه نیمه نخست میلاد محمدی برای راه آهن گلزنی کرد اما محمد نوری در نیمه دوم گل تساوی را برای سرخپوشان به ثمر رساند. این نتیجه تا پایان 120 دقیقه تلاش 2 تیم ادامه داشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. درنهایت سرخپوشان با درخشش سوشا مکانی در ضربات پنالتی که 2 ضربه بازیکنان حریف را مهار کرد، راه آهن را شکست داد و به یک چهارم نهایی رفت تا درخشان و تیمش از یک بحران شدید فرار کنند. همچنین تراکتورسازی در کرج  در زمان عادی و اضافی بازی نتوانست دروازه سایپا را باز کند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. درنهایت تراکتورسازی با درخشش حامد لک درون دوازه موفق شد به جمع 8 تیم برتر برسد.  در دیگر دیدارها نیز پدیده با شکست گسترش فولاد در تبریز به جمع 8 تیم برتر رسید، صعنت ساری، تیم لیگ دویی با شکست پیکان یک شگفتی دیگر آفرید. همچنین ذوب آهن در اهواز 3 بر 2 از سد استقلال خوزستان گذشت و دیدار نفت مسجد سلیمان و
 گل‌گهر سیرجان که با تساوی بدون گل در پایان 120 دقیقه به پایان رسید، درنهایت در ضربات پنالتی به سود تیم لیگ یکی گل گهر پایان یافت.
استقلال مقابل یاران سابق
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با برگزاری 2 دیدار دیگر به پایان می‌رسد. نفت تهران از ساعت 15 میزبان شهرداری اردبیل است و استقلال در تهران از ساعت 40: 16 میزبان پارسه لیگ یکی است که در ظاهر حریف ساده‌ای به نظر می‌آید اما قلعه‌نوعی و شاگردانش به هیچ وجه نباید این تیم را که برخی یاران سابق استقلال نیز در آن حضور دارند، دست‌کم بگیرد. فراز فاطمی و داود سیدعباسی، 2 بازیکن پارسه هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند و امروز برای خلق یک شگفتی تلاش می‌کنند. اتفاق ویژه این دیدار قضاوت محسن ترکی است که بعد از مدتها دوری از داوری امروز این دیدار را سوت می‌زند.
برنامه  مرحله یک چهارم نهایی
با نتایجی که روز گذشته به دست آمد، برنده دیدار استقلال و پارسه باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ذوب آهن برود. همچنین پرسپولیس با گل گهر سیرجان برای رسیدن به نیمه نهایی مصاف می‌دهد. در سمت دیگر جدول پدیده و تراکتورسازی برای رسیدن به جمع 4 تیم با هم دیدار می‌کنند و برنده دیدار نفت تهران و شهرداری اردبیل به مصاف صنعت ساری می‌رود.


تعداد بازدید :  238