شماره ۴۱۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
ذره‌بين

هادی خوانساری در بیمارستان بستری است
حمله خونین مردان ناشناس به یک شاعر
یک شاعر و دبیر انجمن دوستی ایران و کوبا مورد حمله مردان ناشناس قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.  هادی خوانساری چند روز پیش در کرج مورد ضرب و شتم عده‌ای ناشناس قرار گرفت. او که به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان شهیدمدنی کرج منتقل و بستری شد.
او که در اثر شدت ضربه‌ وارده از ناحیه‌ ریه و قلب آسیب‌ دیده، مورد عمل جراحی قرارگرفته و همچنان تحت مداواست.
به گزارش ایسنا،‌ هادی خوانساری متولد 1355 شاعر و مؤلف آثاری چون «کلاویای شکسته»، «چه‌ریک‌های جوان»، «قاچاق عطر تو»، «مخفیانه عاشقت شدم» و «هاوانا - بیروت - آبادان» است.

رویای استرالیا شگرد کلاهبرداری از 23 نفر
کلاهبردار حرفه‌ای که با فریب 23نفر و به بهانه فرستادن آنها به خارج از کشور پول میلیونی به جیب‌زده بود توسط پلیس خوزستان دستگیر شد.
چندی پیش چند نفر از مردم خوزستان با مراجعه به پلیس از یک کلاهبردار حرفه‌ای شکایت کردند و به ماموران گفتند: این کلاهبردار از هرکدام ما 5‌هزار دلار گرفت و وعده داد که می‌تواند تمام کارهای ما را انجام دهد تا ما را برای کار به کشور نیوزیلند یا استرالیا ببرد. ما هم این مبلغ را به او دادیم، اما در کشور اندونزی متوجه جعلی بودن ویزایمان شدیم و از سوی پلیس اندونزی دیپورت شدیم.  
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و تلاش درخصوص دستگیری متهم آغاز شد.  تحقیقات در این خصوص در حالی همچنان ادامه داشت که تعداد شاکی‌ها رو به افزایش بود و در نهایت به 23نفر رسید، بنابراین با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پس از یک اقدام گسترده در نهایت متهم را در قطر شناسایی و دستگیر کردند.  
متهم پس از دستگیری با اعتراف به جرم خود گفت:  هر کسی که قصد رفتن به خارج از کشور را داشت شناسایی می‌کردم و پس از طرح دوستی با آنها و فریبشان، از هرکدام 5‌هزار دلار می‌گرفتم.  من به آنها وعده می‌دادم که کارهای ویزایشان را انجام می‌دهم و آنها را به کشور استرالیا یا نیوزیلند می‌فرستم.   آنها را به کشور اندونزی می‌فرستادم و وقتی آنها به آن‌جا می‌رفتند من هم ناپدید می‌شدم.  
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌خصوص همچنان ادامه دارد.

پایان کار شرور آدم‌ربا در شاهرود
شرور آدم‌ربا و سارق مسلح فراری در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک درگیری مسلحانه در «علی‌آباد کتول» استان گلستان که در آن متهم با گلوله پلیس از ناحیه پا زخمی شده و با همان وضع به سمت شاهرود فرار کرده بود، تیم‌های ویژه پلیس برای رسیدگی به موضوع تشکیل شد.
در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم متواری، شروری است که در پرونده‌اش سوابق متعدد کیفری ازجمله آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، درگیری مسلحانه با ماموران، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح غیرمجاز و... به چشم می‌خورد و بنا بر اخبار و گزارش‌های دریافتی در یکی از روستاهای بخش «بسطام» شهرستان شاهرود مخفی شده بود که پس از انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی، عملیات دستگیری  وی آغاز شد.دو تیم ویژه پلیس برای دستگیری این سارق مسلح به این روستا اعزام شد.
ماموران با اشراف اطلاعاتی به محل اختفای متهم رفته و با رعایت قانون، عملیات دستگیری وی را آغاز کردند اما این شرور سابقه‌دار در برابر ماموران مقاومت کرده و با پلیس درگیر شد.
به گزارش ایسنا، سرانجام پس از دقایقی درگیری، متهم توسط ماموران آگاهی بسطام شاهرود دستگیر و برای رسیدگی به جرائمش به مقر انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول گلستان منتقل شد.


تعداد بازدید :  289