شماره ۴۱۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
مکث

53سکه قديمي در نانوايي سنگکی
قاچاقچیان عتیقه که 53عدد سکه و 2مجسمه قدیمی را در نانوايي سنگکی مخفی کرده بودند، دستگیر شدند. در راستاي اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي ماموران کلانتري 14 خرم‌آباد، گزارش‌هايي مبني بر نگهداري اشيای عتيقه توسط دو قاچاقچي دريافت و اقدامات قانوني خود را در اين رابطه آغاز كردند. با تحقيقات صورت گرفته ماموران کلانتري 14 خرم‌آباد با همكاري يگان حفاظت ميراث فرهنگي استان محل سكونت اين قاچاقچي را شناسايي و متهم را دستگير كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، ماموران در اين عمليات 53 عدد سکه و دو مجسمه قديمي را از نانوايي سنگک دو متهم كشف و ضبط كردند. متهمان با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

ركاب خودرو، جاساز 9 كيلو هروئين بود
9 كيلوگرم هروئين از ركاب خودرو سمند در شهرستان شفت كشف شد. ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پي بررسي گزارشات مردمي از ورود مقدار قابل توجهي مواد مخدر به استان اطمينان حاصل كرده و شناسايي اين قاچاقچي را در دستور كار خود قرار دادند.
در تحقيقات چندين‌روزه پليسي اين قاچاقچي شناسایی شده و وي در هنگام تردد با يك خودروي سمند به همراه همسرش در شهرستان شفت دستگیر شد. ماموران در عمليات ويژه از ركاب خودروي اين متهم 8 كيلو و 800 گرم هروئين جاسازشده كشف كردند. اين زوج با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند. رئيس پليس گيلان با اعلام این خبر از مبارزه بي‌امان و شبانه‌روزي پليس در انهدام باندهاي قاچاق مواد مخدر در‌سال 93 خبر داد و گفت: شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم شريف گيلان درحوزه مواد مخدر است و پليس از هيچ كوششي در جهت ريشه‌كني اين افيون خانمانسوز فروگذار نخواهد كرد.


تعداد بازدید :  276