شماره ۴۱۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
آژير

دستگيري سارق مسلح فروشگاه‌هاي بجنورد
دزد مسلح که با دزدی از یک سوپرمارکت و فروشگاه زنجیره‌ای دست به سرقت زده بود، به دام افتاد.
در مهرماه ‌سال‌جاري 2 سرقت مسلحانه از يک سوپرمارکت و فروشگاه اتکا به وقوع پيوست که بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران انتظامي و پليس آگاهي استان قرار گرفت.
با بررسي‌هاي کارآگاهان از محل‌هاي وقوع سرقت، مشخص شد که متهمان هر دو سرقت يک نفر بوده که مقدار يک ميليون و 200‌هزار تومان از یک سوپرمارکت و فروشگاه اتکا شهرستان بجنورد دزدی کرده است.
مأموران انتظامي با انجام يکسري اقدامات فني و اطلاعاتي موفق شدند سارق را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند.
در بازرسي از منزل متهم، يک سلاح شکاري، يک سلاح کلت کمري با خشاب پر، انواع سلاح‌هاي متعدد سرد، يک کلاه ايمني و يک موتورسيکلت کشف شد.

اخاذی مامور قلابی اطلاعات از بازاری‌ها
دو مأمور قلابی اطلاعات از مغازه‌داران و دستفروشان بازار اخاذی می‌کردند.
به‌دنبال ارجاع چندین مورد گزارش و شکایت از مغازه‌داران بازار تهران درخصوص اخاذی  2فرد ناشناس تحت‌عنوان مامور اطلاعات و اماکن از مغازه‌ها و دستفروشان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 113 بازار قرار گرفت.
در جریان تحقیقات مشخص شد 2 فرد ناشناس با مراجعه به مغازه‌ها و محل بساط دستفروشان خود را مامور اطلاعات و اماکن معرفی کرده و از این افراد اخاذی می‌کنند. پس از این اظهارات تحقیقات و اقدامات ویژه‌ پلیسی برای دستگیری این افراد آغاز شد.
عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی در محدوده ارتکاب جرم از سوی این افراد آغاز شد و سرانجام ساعت 30: 15 روز 24 مهرماه عوامل گشت اطلاعات کلانتری 113 بازار دو متهم را در خیابان 15خرداد دستگیر کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این خبر به ایسنا گفت: برای 2 متهم که جمال و جمشید نام داشتند تشکیل پرونده داده شد و پس از انجام تحقیقات مقدماتی با دستور مقام قضایی این افراد برای انجام تحقیقات بیشتر و کشف دیگر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


تعداد بازدید :  271