شماره ۱۱۸۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
خارج از گود‌

درگذشت کوهنورد ایرانی در قرقیزستان| «علیرضا بروجردی کریمی» کوهنورد ایرانی که درحال صعود به قله «لنین» در کوهستان‌های جنوب قرقیزستان بود، به علت کمبود اکسیژن، درگذشت. کریمی از اعضای گروه 5نفره کوهنوردی شهر «ورامین» بود که به‌عنوان پزشک تیم چندی پیش برای فتح قله لنین عازم قرقیزستان شده بود. این حادثه در محلی به نام «آچیک تاش» در منطقه «چان آلای» استان «اوش» و در ارتفاع 6600متری رخ داد. سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز در اطلاعیه‌ای این حادثه را به خانواده کریمی و جامعه ورزشی کشور تسلیت گفت.
سومین سرمربی صبا در 10روز| درحالی ‌که باشگاه صبای قم روز 3 مرداد اعلام کرد، سهراب بختیاری‌زاده سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته، اما کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم 10 مرداد اعلام کرد که با توصیه‌های اسپانسرهای باشگاه، اسماعیل اسماعیلی به‌عنوان سرمربی صبا انتخاب شده است. با توجه به این‌که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داده و بازیکن جدیدی هم جذب نکرده، باید دید چه سرنوشتی در لیگ یک امسال پیدا می‌کند.
مربی جودوی فرانسوی در راه ایران| فدراسیون جودوی ایران مدت‌هاست درحال مذاکره با مربیان خارجی است و در این راه با مربیان مختلف نیز صحبت‌هایی داشته که مطرح‌ترین آنها واسیلی ایلیادیس بود. آخرین گزینه‌ای که فدراسیون جودو ایران با او صحبت‌های مقدماتی داشته و قرار است در هفته‌های آینده برای مذاکره و همچنین گذراندن یک دوره همکاری آموزشی به تهران بیاید، یک مربی فرانسوی به نام بادو است. قرار است این مربی برای یک دوره همکاری تستی به ایران بیاید تا پس از تأیید صلاحیت همکاری فنی خود را با جودوی ایران آغاز کند.
احتمال حضور ذوالفقارنسب در هیأت‌مدیره پرسپولیس| هیأت‌مدیره پرسپولیس که از چندی پیش با جداشدن محمدرضا زادمهر و گلزاری با سه عضو اداره می‌شد، بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی اکنون با اضافه‌شدن دو عضو جدید به کار خود ادامه خواهد داد. بنا به شنیده‌ها، مصطفی مدبر و بیژن ذوالفقارنسب به اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس اضافه خواهند شد  تا در کنار علی‌اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی هیأت‌مدیره این تیم را در فصل هفدهم تشکیل دهند. مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش خبر داده که هیأت‌مدیره بعد از دو مراسم تنفیذ و تحلیف اعلام خواهد شد. درباره دو نام جدید هنوز اظهارنظر رسمی به زبان نیامده است.


تعداد بازدید :  307