شماره ۱۱۸۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
آژير

قتل مأمور نیروی انتظامی در یک درگیری دسته‌جمعی
شهروند|‌تیراندازی و نزاع در یکی از روستاهای کرمانشاه به کشته‌شدن یک مامور نیروی انتظامی منجر شد.
این درگیری بین برخی از اهالی روستای بابازید در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه و بر سر زمین‌های کشاورزی رخ داده بود. بر اساس این گزارش یکی از ماموران نیروی انتظامی که برای میانجیگری و خاتمه این درگیری به منطقه اعزام شده بود، بر اثر تیراندازی‌ها جان باخت.
پس از این حادثه بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند و تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. تا این‌که صبح روز جمعه عاملان شهادت مامور انتظامی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه درباره این پرونده گفت: «به دنبال وقوع نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستاهای توابع شهرستان هرسین و شهادت استوار «امین رضایی» دستگیری ضاربان در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت. 10نفر از عاملان نزاع در این ارتباط دستگیر شدند و افراد متواری نیز تحت تعقیب قرار گرفتند. افراد ضارب که به سمت شهر کرمانشاه متواری شده بودند، توسط عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد. تحقیقات در رابطه با این پرونده از سوی پلیس برای مشخص‌شدن زوایای پنهان این ماجرا همچنان ادامه دارد.»

جسد 3 کارگر حادثه «گرمدره» از زیر آوار خارج شد
شهروند| اجساد سه کارگر که در آوار یک ساختمان در حال ساخت گرفتار شده بودند، پیدا شد. ساعت ۱۱صبح روز پنجشنبه بر اثر گودبرداری ساختمانی در گرمدره کرج سه نفر زیر آوار محبوس شدند. تلاش‌ها برای نجات این سه نفر آغاز شد اما به نتیجه نرسید و هر سه فرد به دلیل آوار‌شدن بیش از ۲۰متر خاک بر روي آنها، جان خود را از دست دادند.
بهبود بهروز، معاون خدمات شهری شهرداری گرمدره با اشاره به حادثه ریزش آوار در گرمدره هنگام گودبرداری ساختمان گفت:   «فوت سه فرد محبوس‌شده زیر آوار این حادثه تأیید شده است.» وی با بیان این‌که در حال حاضر مشکلی از جهت برق‌رسانی به منطقه وجود ندارد، افزود: «تنها برق قسمتی از شهرک صنعتی قطع‌شده بود که در ساعات اولیه با استفاده از ترانس‌های کمکی برق این مشکل برطرف شد.»

فوت امدادگر هلال‌احمر شیروان حین ماموریت
ایسنا| خودروی امدادگران جمعیت هلال‌احمر شیروان هنگام اعزام به امامزاده زکریا برای خدمت‌رسانی به زائران دچار حادثه شد. بر اثر واژگونی خودروی امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیروان که برای پوشش امدادی مراسم شکرگزاری برداشت محصول در امامزاده زکریا به منطقه گلیل این شهرستان اعزام شده بودند، یک نفر از نجاتگران جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد.

مرگ یک جوان در تیراندازی شادی عروسی
شهروند| رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی جان یک جوان را گرفت.
سرهنگ عبدالرسول جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان خرامه درباره این حادثه گفت: «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی غیرمجاز بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که در این حادثه ۴ نفر مجروح و یک نفر هم کشته شده است. در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس مشخص شد كه در مراسم عروسی، حین تیراندازی ۴نفر مصدوم و یک نفر کشته شده که مصدومان توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.»  جوکار با بیان این‌که حادثه‌دیدگان در این مراسم همگی جوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله بودند، گفت: «این مراسم عروسی در خیابان اصلی روستای معزآباد جابری اتفاق افتاده است. ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی قاتل را شناسایی و او را با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.»


تعداد بازدید :  380