شماره ۱۱۸۳ | ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
خارج از گود‌

درخواست مهاجم پرسپولیس برای بخشش کارت قرمز| علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس که در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفته نخست لیگ برتر از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد، به دنبال بخشش این کارت است. او قصد دارد با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ شخصا به کارت زرد دومی که از داور مسابقه در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان دریافت کرد و منجر به اخراجش از زمین مسابقه شد، اعتراض کند. علیپور با کمک وکیلش نامه اعتراض خود را آماده کرده تا فردا به سازمان لیگ ارسال کند.
رونالدو 7 فرزند می‌‌خواهد| طبق ادعای سایت ویداس پرتغال، ستاره خط حمله تیم فوتبال رئال‌مادرید در یک مصاحبه در چین، فاش کرد که دوست دارد خانواده‌اش را پرتعداد‌تر کند. ویداس به نقل از رونالدو که به تازگی صاحب فرزند دو قلو شده و اعلام کرده که فرزند چهارمش هم به‌ زودی متولد می‌شود، نوشته است:   «کریستیانیو (فرزند بزرگ رونالدو) بسیار خوب و خوشحال است. او احساس خوبی دارد و می‌گوید که می‌خواهد خواهران و برادران بیشتری داشته باشد. او 6 خواهر و برادر می‌خواهد که می‌شود 7 فرزند برای من. شماره جادویی و به نظر من هم خوب است. البته ما فعلا عجله‌ای نداریم و می‌خواهم از فرصت‌هایی که داریم، لذت ببریم.»
کفپوش قرضی برای مسابقات آسیایی فوتسال|  مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است در ایران و شهر تبریز برگزار شود. از این‌رو، مسئولان فوتسال ایران در پی رفع ایرادهای ورزشگاه پورشریفی تبریز هستند. عباس ترابیان، دبیر کمیته فنی فوتسال دراین خصوص گفت: «در بازدید نماینده‌های AFC خیلی نگرانی جدی نداشتیم. یکسری ایرادات جزیی هست که باید این ایرادات را برطرف کنیم. اسکوربورد سالن است که چند ثانیه جلو یا عقب می‌رود. همچنین دروازه‌های سالن پورشریفی استاندارد نیست و باید عوض شود. کفپوش هم باید تغییر کند. مقرر شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا یک کفپوش را به صورت قرضی به ایران بفرستد.»


تعداد بازدید :  377