شماره ۱۱۸۳ | ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
ذره‌بين

31مصدوم در تیراندازی قبیله‌ای  
شهروند|  درگیری قبیله‌ای در اندیمشک 31زخمی برجای گذاشت. گفته می‌شود این درگیری در پی آزاد شدن یک متهم به قتل آغاز شده است.
در حادثه درگیری و تیراندازی که ساعت 18:26 روز 5مردادماه بین عده‌ای در منطقه چم‌گلک اندیمشک رخ داد، 31 نفر مصدوم شدند. به گفته منابع محلی، درگیری و تیراندازی در منطقه چم‌گلک اندیمشک بین دو طایفه ریشه در اختلاف قبلی دارد. در پی آزاد  شدن یک نفر از متهمان به قتل یکی از طرفین درگیری از زندان، این درگیری عصر روز پنجشنبه به وقوع پيوست که با ورود ماموران نیروی انتظامی آرامش به منطقه بازگشت.
شهریار خشتی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان با اشاره به بر جا ماندن  31 مجروح در این حادثه گفت:  «31مصدوم حادثه به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک برای درمان جراحات ناشی از درگیری منتقل شدند و در بیمارستان امام علی(ع) مورد رسیدگی قرار گرفتند.»
رئیس مرکز اورژانس استان خوزستان از انتقال 5مصدوم حادثه به بیمارستان گلستان اهواز خبر داد و گفت: «21مجروح دیگر در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک برای انجام خدمات پزشکی و مراقبت از بیماران بستری شدند.»

کشف جسد گردشگران طبیعت اهواز مهربان
شهروند|  جسد لیدر گروه گردشگران طبیعت اهواز مهربان، پس از گذشت 9روز پیدا شد. گفته می‌شود تا زمان کشف دو جسد باقیمانده، جست‌وجوها همچنان ادامه دارد.
روز پنجشنبه هفته گذشته تیم 19نفره گردشگران طبیعت اهواز مهربان برای رفتینگ به دزفول آمدند اما حین تیوب‌سواری در رودخانه دچار حادثه شدند. در این حادثه تاکنون سه‌نفر جان باخته و دونفر همچنان مفقود هستند.
صادق سلامت، معاون امدادونجات هلال‌احمر خوزستان در مورد آخرین وضع جست‌وجو برای یافتن اجساد دو مفقود دیگر حادثه چال دره دزفول گفت: «پس از این‌که روز پنجشنبه جسد محمد مهربان تور لیدر گروه کشف شد، امیدها برای یافتن دو مفقود دیگر زنده شد، به همین دلیل تیم‌های امدادی و جست‌وجو تمرکز خود را در برخی مناطق مورد افزایش قرار داد. به دلیل این‌که احتمال می‌دهیم دو جسد دیگر هم در همان حوالی کشف جسد تور لیدر باشد، تمرکز تیم‌های جست‌وجو در این منطقه بیشتر شده است.» معاون امدادونجات هلال‌احمر استان خوزستان درباره این‌که 9روز از مفقودشدن این افراد گذشته اما هنوز دو جسد پیدا نشده است، گفت: «برای ما میزان روزهای گذشته تفاوتی ندارد و براساس وظیفه تا زمانی که دو جسد دیگر کشف یا اثری از آنها به دست آید، جست‌وجو را ادامه می‌دهیم. در کنار هلال‌احمر غواص‌های آتش‌نشانی دزفول هم مشغول تلاش هستند.»

غرق‌شدن 2 جوان اهل استان مرکزی در بابلسر
شهروند|  دو جوان اهل استان مرکزی در دریای بابلسر غرق شدند.
«علی روستایی آهنگر» رئیس جمعیت هلال‌احمر بابلسر، درباره این حادثه گفت: «با توجه به وضع مواج دریا، دونفر به نام‌های «حسین مالک» 34ساله و «حامد جوابی» 38ساله که از اهالی شهرستان خمین استان مرکزی بودند، در ساعت 50دقیقه بامداد روز جمعه در پارکینگ سوم ساحل بابلسر جان خود را از دست دادند.»
وی با اشاره به این‌که ناآشنابودن به فنون شنا و بی‌توجهی به اخطار ناجیان موجب این اتفاق شد، گفت: «در این حادثه 3نفر غرق شدند که یکی از آنها به نام جلال میرزایی 32ساله نجات پیدا کرد.»
رئیس جمعیت هلال‌احمر بابلسر با بیان این‌که با هماهنگی مسئول شعبه امداد، نجاتگران و شماری از ناجیان عملیات جست‌وجو را برای کشف اجساد آغاز کردند، گفت: «ناجیان غریق و نجاتگران هلال‌احمر جسد یکی از غرق‌شدگان به نام حسین مالک 34ساله را توسط قایق‌های گشتی در پارکینگ ششم کشف کردند. جسد این فرد برای طی مراحل اداری به سردخانه و پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد و تلاش برای پیداکردن غرق‌شده دیگر ادامه دارد.»


تعداد بازدید :  473