شماره ۱۱۸۳ | ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
ورزش جهان

نایب‌رئیس زندانی یوفا استعفا کرد| آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا که به علت رسوایی مالی در زمینه رشوه و پرونده‌سازی یک هفته است در زندان به سر می‌برد،‌ از سمت خود در یوفا استعفا کرد. او به‌زودی باید از نایب‌رئیسی فیفا هم استعفا كند.
رئال و بایرن در فرودگاه با هم مسابقه می‌دهند| تیم بسکتبال بایرن‌مونیخ می‌خواهد یک فستیوال بسکتبال را در فرودگاه برگزار کند. در این تورنمنت رئال‌مادرید هم حضور دارد. بازی دو تیم هم در تاریخ 16سپتامبر قرار است در فرودگاه مونشن‌سنتر و یک سالن رسمی با ظرفیت 1500 نفر برگزار شود.
یک‌میلیارد یورو خرید بازیکن توسط گواردیولا در 9 فصل| گواردیولا در 9‌سال تجربه مربیگری‌اش با هدایت بارسلونا، ‌بایرن مونیخ و منچسترسیتی تاکنون یک‌میلیارد یورو بازیکن در نقل‌و‌انتقالات خریداری کرده است که رکوردی خیره‌کننده به حساب می‌آید. امسال سیتی برای این مربی تا به اینجا 240‌میلیون یورو خرج جذب بازیکن جدید کرده است.
کری‌خوانی شدید تایسون برای مک‌گرگور| مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس سنگین‌وزن معتقد است که کونور مک گرگور اشتباه کرده است که مبارزه تاریخی و بزرگ و جنجالی بوکس با می‌ودر را پذیرفته است و در این مبارزه کشته خواهد شد. تایسون در این‌باره می‌گوید: «مک گرگور در بوکس می‌میرد. من عصبانی شدم، زیرا اول فکر می‌کردم که آنها از قوانین  MMA استفاده می‌کنند. می‌ودر تمام عمر خود این کار را انجام داده است. از زمانی که بچه بوده است. او در 49مبارزه بزرگ و رسمی بزرگ بوکس تا کنون برنده بوده و هرگز نباخته است. با این شرایط مک گرگور با قوانین بوکس نمی‌تواند دوام بیاورد و خواهد مرد!»
امضای قرارداد نایکی با کودک 9ساله| رسانه‌های اروپایی خبر دادند که شین کلایورت، پسر 9ساله پاتریک کلایورت در اتفاقی بی‌سابقه با کمپانی نایکی قرارداد بسته و از این پس برای این شرکت تبلیغ خواهد کرد. شین که در تیم‌های پایه پی‌اس‌جی حضور دارد، با وجود سن اندکش در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است. برای مثال تعداد فالوئرهای اینستاگرام او 118‌هزار نفر است و کانال یوتیوب او نیز 32‌هزار تعقیب‌کننده دارد؛ به طوری که هر ویديوی او بالای 100‌هزار بیننده را به خود جلب می‌کند.


تعداد بازدید :  314