شماره ۱۱۸۳ | ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
کولاکوویچ نظم والیبالیست‌ها را در آستانه قهرمانی جهان بالا برد
جریمه دلاری برای تأخیر در تمرین!

شهروند| نتایج ناامیدکننده تیم‌ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی 2017 شوک بزرگی برای اهالی این رشته در ایران بود؛ بعد از ابقای ایگور کولاکوویچ در سمت سرمربی تیم‌ملی و در آستانه مسابقات انتخابی قهرمانی جهان سرمربی مونته‌نگرویی حالا تدابیر ویژه‌ای را درنظر گرفته تا تیمش بتواند در مسابقات آینده روزهای خوبی را تجربه کند؛ تدابیری مانند درنظر گرفتن جریمه مالی برای والیبالیست‌ها!
جرایم جالب کولاکوویچ
در سال‌های گذشته همواره اخباری درباره بی‌نظمی در اردوهای تیم‌ملی والیبال شنیده می‌شد؛ به‌خصوص در زمان سرمربیگری اسلوبودان کواچ گفته می‌شد اختلاف‌هایی میان بازیکنان و مربیان نیز وجود دارد. با این وجود، کولاکوویچ سعی دارد با درنظر گرفتن جرایم بازدارنده بی‌نظمی در تیمش را به حداقل برساند. یکی از مواردی که سرمربی تیم‌ملی برای والیبالیست‌ها درنظر گرفته، جریمه مالی برای تأخیر در تمرین است. براین اساس، به ازای 5دقیقه تأخیر، 50دلار جریمه برای بازیکنان درنظر گرفته می‌شود و اگر این تأخیر بیشتر از 5 دقیقه باشد، از تمرین محروم خواهند شد. همچنین کولاکوویچ برای مواردی چون زدن توپ زیر تور، استفاده از تلفن همراه و... جریمه درنظر گرفته است که باعث شده نظم اردویی بالاتر برود.
امیدواری سرپرست
یکی از مسائلی که باعث انتقاد از سرمربی تیم‌ملی والیبال شده، ادامه‌دادن او با همان نفرات قبلی است. برخی اعتقاد دارند تیم‌ملی باید پوست بیندازد و نفرات جدیدی به عضویتش دربیایند. امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم‌ملی والیبال به این انتقادها پاسخ می‌دهد: «قبول داریم که در لیگ جهانی ۲۰۱۷ نتایج دلخواه ما به دست نیامد اما این دلیلی نمی‌شود که تقصیر را بر گردن بازیکنان بیندازیم و بگوییم باید ترکیب تیم را تغییر دهیم. بازیکنانی در اردوی تیم‌ملی حضور دارند که به ‌راحتی نمی‌توان از روی نام آنها عبور کرد، چون سال‌ها در تیم‌ملی زحمت کشیدند. وقتی می‌توانیم بگوییم مشکل از بازیکنان بوده که خدایی‌ناکرده کم‌کاری کنند و این موضوع در زمین مشهود باشد. بازیکنان ما با تمام توان در زمین حاضر شدند».


تعداد بازدید :  435