شماره ۱۱۸۳ | ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
آن‌سوی مرز

شکست تیم رضائیان در بندر مارسی
رامین رضاییان در اولین حضورش در ترکیب تیم اوستنده شکست را تجربه کرد. تیم فوتبال اوستنده بلژیک در مسابقات رفت مرحله سوم انتخابی لیگ اروپا درحالی‌ که رامین رضاییان را در ترکیب داشت، در بازی خارج از خانه با المپیک مارسی فرانسه ۴ بر ۲ شکست خورد. در این بازی رضاییان با شماره 24 به مدت 90دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

تصمیم پانیونیوس درباره ایرانی‌ها
تیم پانیونیوس در بازی رفت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا میهمان تیم مکابی رژیم صهیونیستی بود و با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم شکست خورد. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی تیم پانیونیوس به سرزمین‌های اشغالی قدس سفر نکرده بودند. میخائیل گریگوریو، سرمربی تیم پانیونیوس درباره حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در بازی برگشت خانگی مقابل مکابی اعلام کرده که بازی کردن این دو بازیکن در این دیدار در اختیار او نیست.

واکنش بردیف به ترانسفر آزمون
سرمربی تیم روبین‌کازان به پیشنهاد لاتزیو برای جذب شاگرد ایرانی و موردعلاقه‌اش واکنش نشان داد. قربان به ‌ردیف رسما اعلام کرد که هیچ حرفی درخصوص جدایی احتمالی سردار آزمون، یوناتان و ماکسیم ندارد و اخبار رسانه‌ها نیز در رابطه با آنها صدق نمی‌کند. او تأکید کرده هنوز پیشنهادی درباره آزمون به باشگاه روبین‌کازان نرسیده و او بعد از دریافت پیشنهادات در این‌باره تصمیم می‌گیرد.


تعداد بازدید :  359