شماره ۴۱۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

صداگذاری مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی آغاز شد.

گالری «سیحون» از 30آبان به مدت 2هفته میزبان کاریکاتورهای «کامبیز درم‌بخش» با عنوان «هنر و هنرمند» خواهد بود.

همایش سروانتس و سعدی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 6 و 7آبان با حضور محققان و استادانی از ایران و اسپانیا در دانشگاه کمپلوتنسه مادرید برگزار می‌شود.

فیلم‌سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی جمعه دوم آبان‌ماه  36‌میلیون تومان فروش داشته و در مجموع از زمان آغاز اکران تاکنون به فروشی بیش از 200‌میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها دست یافته است.

فیلم مستند «من می‌خوام شاه بشم» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مهدی گنجی» به بخش مسابقه فیلم‌های اول مستند بلند جشنواره «ایدفا» هلند راه یافت.

خیابانی که 40‌سال پیش فیلم «فرانکشتاین جوان» در آن فیلمبرداری شد به اسم «مل بروکس» کمدین معروف سینما زده شد. مل بروکس در مراسم نامگذاری بلواری به اسم خودش شرکت کرد و گفت: با این اتفاق مردم روی من قدم می‌زنند!

آخرین مجموعه شعر محمدعلی سپانلو با عنوان «زمستان بلاتکلیف ما» سرانجام به همت نشر چشمه به بازار آمد.

پریسا مقتدی، رئیس مجموعه تئاترشهر اعلام کرد: 4 آبان‌ماه جلسه دیگری درباره بازسازی ساختمان تئاتر شهر برگزار می‌شود که در آن پیشنهادی مبنی بر این‌که از لحاظ فیزیکی مکان سالن‌ها تغییر و جابه‌جا شود ولی بتوان تعداد سالن‌ها را حفظ کرد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کنسرت‌ مازیار فلاحی و محمد علیزاده 2 خواننده موسیقی پاپ کشور که قرار بود پنجشنبه اول آبان‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود، با دستور مسئولان این مجموعه لغو شد.

فیلم سینمایی «قصه‌ها» با حضور «رخشان بنی‌اعتماد» کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی روی پرده رفت.

همزمان با آغاز دهه اول محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع)، مجلس تعزیه به مدت 10شب از یکم تا 10 محرم ساعت 20 در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

نمایشگاه هنر انساندوستی که با مشارکت بیش از 100 هنرمند صاحبنام هنرهای تجسمی ایران در فرهنگسرای نیاوران دایر است، به مدت یک هفته تا 9آبان تمدید شد.

نمایش «شاخ نبات» به کارگردانی مهدی شمسایی که 29مهرماه توسط قوه‌قضائیه توقیف شده بود، رفع توقیف شد.

كامبيز رحيمي آهنگساز جمعه‌شب بعد از تحمل يك دوره بيماري دار فاني را وداع گفت.

پیش‌پرده و پیش‌پرده‌خوانی، نام تازه‌ترین کتابی است که از مرتضی احمدی منتشر شده است.

کریستین استوارت، بازیگر مجموعه سینمایی «چکامه گرگ‌و‌میش» که این روزها همراه با پیمان معادی در فیلم «اردوگاه اشعه‌ایکس» ظاهر شده، اعلام کرده است که برای مدتی از بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد و به کارهای دیگری مانند سفالگری خواهد پرداخت.

 رئیس سازمان سینمایی گفت: «تا الان هیچ درخواستی از سوی صاحبان فیلم سینمایی «رستاخیز» برای اکران در ایام ماه محرم به سازمان سینمایی ارایه نشده است.»


تعداد بازدید :  242