شماره ۴۱۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
چهار داستان جدید برای بچه‌ها در شبکه مهرگویان

با هدف کارایی بهتر شبکه مهرگویان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، چهار داستان جدید به این شبکه اضافه شد.  در سری جدید ۴ داستان به نام‌های «آدم برفی»، «آلودگی هوا»، «بال پرواز» و «درخت خوابالو» به این شبکه اضافه شده و کودکان می‌توانند با شماره‌گیری و ورود به این شبکه از داستان‌های جدید استفاده کنند.  شنیدن این داستان‌ها تقریبا رایگان است.  یعنی برای شنیدن داستان‌ها غیر از مبلغ پالس عادی تلفن مبلغ اضافه‌ای مانند شبکه‌های مشابه از مخاطب کسر نمی‌شود.
شبکه مهرگویان چیست؟
 این شبکه از ابتدای ‌سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع و برای اولین‌بار در ایران جهت توسعه اهداف عام‌‌المنفعه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر شروع شد. در این شبکه مخاطبان می‌توانستند با در دست داشتن دفترچه کد پیام‌ها با شماره‌گیری از این پیام‌ها که در دسته‌های امدادی، گردشگری و قصه‌های کودکان بود بهره ببرند.  در تحولی جدید در راستای کاربردی‌تر شدن این شبکه سیستم کدبندی آن تغییر کرد. کدبندی جدید به‌گونه‌ای است که به‌خصوص در بخش قصه‌های کودکان نیازی به حفظ کد داستان‌ها نیست و به آسانی می‌توان به موارد درخواستی دسترسی داشت. نکته دیگر رویکرد جدید شبکه مهرگویان است که با سمت و سوی اصلی قصه‌گویی برای کودکان کار خود را پیش می‌برد.  داستان‌هایی که پیش از این در ماهنامه «ماه مهربان» سازمان جوانان هلال‌احمر انتشار یافته است در این شبکه صوتی شده و دراختیار بچه‌ها قرار می‌گیرد.
شیوه تماس با مهرگویان
ابتدا با شماره ۶۴۲۷ -۰۲۱ تماس بگیرید.  برای مثال اگر مایل به شنیدن داستان‌های کودکانه با موضوعات بشردوستانه و امدادی هستید عدد یک را شماره‌گیری کنید.  سپس می‌توانید با استفاده از کدهای ۰۱ تا ۲۰ از ۲۰ داستان این شبکه استفاده کنید.  راه ساده‌تر آن است که بعد از شماره‌گیری ۶۴۲۷ -۰۲۱ کدهای ۱۰۱ تا ۱۲۰ را به دلخواه وارد کنید تا داستان‌ها را بشنوید.


تعداد بازدید :  376