شماره ۴۱۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  ادامه جریان ورود نقدینگی| محمودرضا خواجه‌نصیری مدیر نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس با مثبت ارزیابی کردن گزارش‌های شش‌ماهه شرکت‌ها گفت: بازار ازنظر ارزش و حجم معاملات، در نقطه تاریخی قرار دارد. او با اشاره به این‌که دلایل متعددی برای بازگشت رونق به بازار وجود دارد که ازجمله آن خوش‌بینی سهامداران به مذاکرات است، افزود: اکنون با تقویت جریان نقدینگی و تداوم آن در کنار اعتمادسازی‌های ایجادشده به واسطه سیاست‌های مدیریتی شرایط باثبات همراه با صعود را شاهدیم.

  راه‌اندازی آزمایشی سامانه جدید پس از معاملات| سامانه جدید پس از معاملات از امروز (یکشنبه) با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود. در مراسم راه‌اندازی این سامانه که در محل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار خواهد شد، مدیران عامل بورس‌ها و برخی از فعالان بازار سرمایه حضور خواهند داشت.

  ارزش معاملات فرابورس 17.4‌هزار‌ میلیارد ریال| درحالی 2.8هزار‌ میلیون ورقه به ارزش 17.4‌هزار‌ میلیارد ریال طی مهرماه ‌سال‌جاری در فرابورس مورد معامله قرار گرفت که نسبت به مهرماه ‌سال قبل با رشد 9‌درصدی حجم معاملات همراه بود.  

  نمادهای محبوب بورسی مهرماه| بورس تهران که از دی‌ماه ‌سال گذشته گرفتار سقوط شده و زیان هنگفتی را نصیب سهامداران خود کرده بود، از شهریورماه رشد مجدد خود را آغاز کرد و اندکی از زیان سهامداران را کاهش داد. آمار عملکرد بورس تهران در مهرماه هم نشان می‌دهد که معامله سهام 48 درصد، اوراق بدهی 20‌درصد و معاملات عمده 15‌درصد از ارزش کل معاملات را به خود اختصاص داده اند.


تعداد بازدید :  239